Теперь бренд можно приобрести во всех аптеках Walgreens в Южной Калифорнии. Фактически, это полезный продукт в экологически чистой упаковке.

Напитки Y Water разливаются в привлекательные и инновационные упаковки, разработанные компанией Tetra Pak. Картонная упаковка Tetra Classic® Aseptic имеет треугольную форму пирамидки. Это первая промышленная упаковка для напитков, созданная Tetra Pak. Она уходит своими корнями в 1943 год, когда в Швеции началась её разработка.

Сегодня Tetra Classic® Aseptic повторно выходит на рынок с напитками Y Water. Контейнер подлежит полной вторичной переработке.

«Это промышленный дизайн высочайшего уровня, — отмечает Томас Арндт, основатель и генеральный директор Y Water. — Простейшая безотходная форма позволяет создать чистейший и уникальнейший контейнер, который понравится детям. Мы рады сотрудничать с Tetra Pak. Это великолепное сочетание философий двух наших компаний».

Фото: packagingoftheworld.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...