Просроченные лекарства  – назад в аптеку! Социальная кампания в Канаде

Всем известны случаи, когда дети находили забытые таблетки в ярких оболочках, принимали их за конфетки, и… Последствия могли быть самые плачевные.

В Канаде неравнодушные родители и медики даже организовали общественное движение Drug Free Kids, которое борется за минимальную доступность медикаментов для детей и строгий контррль за их сохранением.

Именно Drug Free Kids запустили в Канаде уникальную акцию. Теперь каждая семья, где после лечения остались ненужные или просроченные таблетки, может сдать их в аптеку, точно так же, как мы уже сдаем использованные лампочки или батарейки.

В подержку своей акции движение запустило социальную рекламную кампанию под слоганом “Просроченные таблетки не исчезнут по волшебству! Сдавайте х в аптеку”. В ролике Добрый Фей объясняет отцу семейства, что таблетки, которые не нужны и хранятся как попало, могут стать опасной приманкой для детей. Ролики и постеры сделаны с мягким юмором.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...