Просроченные лекарства  – назад в аптеку! Социальная кампания в Канаде

Всем известны случаи, когда дети находили забытые таблетки в ярких оболочках, принимали их за конфетки, и… Последствия могли быть самые плачевные.

В Канаде неравнодушные родители и медики даже организовали общественное движение Drug Free Kids, которое борется за минимальную доступность медикаментов для детей и строгий контррль за их сохранением.

Именно Drug Free Kids запустили в Канаде уникальную акцию. Теперь каждая семья, где после лечения остались ненужные или просроченные таблетки, может сдать их в аптеку, точно так же, как мы уже сдаем использованные лампочки или батарейки.

В подержку своей акции движение запустило социальную рекламную кампанию под слоганом “Просроченные таблетки не исчезнут по волшебству! Сдавайте х в аптеку”. В ролике Добрый Фей объясняет отцу семейства, что таблетки, которые не нужны и хранятся как попало, могут стать опасной приманкой для детей. Ролики и постеры сделаны с мягким юмором.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.