Прощай, скучное пиво! BBDO Ukraine провело редизайн пива Hike

Пить пиво теперь не супермодно. Можно отрицать, можно спорить, но это не отменяет сам факт. В то же время нишевые: сидр, крафт и hard lemonade — чувствуют себя просто прекрасно. Так как по-другому выглядят, по-другому говорят, по-другому себя ведут.

Это значит, что массовым пивным брендам необходимо меняться, чтобы выжить. И меняться радикально. Для начала — внешне.

Яркий, выразительный, дерзкий, не пивной минималистичный дизайн и сокращенное болд-написание названия. Вот отличные средства не потеряться и выделиться на полке.

При этом избавиться от таких нарочитых, традиционных визуальных элементов категории. Забыть навсегда колоски, хмель, гербы и бочки, как страшный сон.

BBDO Ukraine переосмыслило дизайн бренда Hike — впервые так решительно за 14 лет его существования.hke 1 sm 1024x705 - Прощай, скучное пиво! BBDO Ukraine провело редизайн пива Hikehke 3 sm 1024x682 - Прощай, скучное пиво! BBDO Ukraine провело редизайн пива Hikehke 7 sm 1024x682 - Прощай, скучное пиво! BBDO Ukraine провело редизайн пива Hikehke 6 sm 1024x682 - Прощай, скучное пиво! BBDO Ukraine провело редизайн пива Hikehke 2 sm 1024x682 - Прощай, скучное пиво! BBDO Ukraine провело редизайн пива Hikehke 5 sm 682x1024 - Прощай, скучное пиво! BBDO Ukraine провело редизайн пива Hikehke 4 sm 682x1024 - Прощай, скучное пиво! BBDO Ukraine провело редизайн пива Hike

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.