Прощай, плейбой! Умер основатель журнала Playboy Хью Хефнер

Представитель компании Playboy Enteprises в разговоре с журналом People уточнил, что Хефнер умер 27 сентября от «естественных причин» в собственном доме в Лос-Анджелесе в окружении близких.

Сын Хефнера и креативный директор Playboy Enterprises Купер Хефнер сказал, что его отец «жил исключительной жизнью» человека, который стоял за некоторыми из самых значительных социальных и культурных движений современности в пропаганде свободы слова, гражданских прав и сексуальной свободы.

 
 

Хью Хефнер родился в 1926 году в Чикаго. Первый номер журнала Playboy он выпустил в 1953 году, его тираж составил 70 тысяч экземпляров. В начале 70-х тираж журнала достиг семи миллионов экземпляров. Сегодня это одно из самых популярных изданий для мужчин. Сегодня журнал издаётся в 30 странах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.