Прощай, плейбой! Умер основатель журнала Playboy Хью Хефнер

Представитель компании Playboy Enteprises в разговоре с журналом People уточнил, что Хефнер умер 27 сентября от «естественных причин» в собственном доме в Лос-Анджелесе в окружении близких.

Сын Хефнера и креативный директор Playboy Enterprises Купер Хефнер сказал, что его отец «жил исключительной жизнью» человека, который стоял за некоторыми из самых значительных социальных и культурных движений современности в пропаганде свободы слова, гражданских прав и сексуальной свободы.

 
 

Хью Хефнер родился в 1926 году в Чикаго. Первый номер журнала Playboy он выпустил в 1953 году, его тираж составил 70 тысяч экземпляров. В начале 70-х тираж журнала достиг семи миллионов экземпляров. Сегодня это одно из самых популярных изданий для мужчин. Сегодня журнал издаётся в 30 странах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.