Промежуточный рейтинг креативности и мастерства агентств Украины сезона 2014/2015

Рейтинг составлен с учетом баллов, заработанных агентствами на Red Apple 2014. Правда, существенных изменений после этого фестиваля в нашем рейтинге не случилось  – ни с точки зрения количества участников рейтинга, ни в их распределении по турнирной таблице. Верим, что такие изменения внесет, во-первых, Golden Drum, а во-вторых, Ukrainian Design: the Very Best Of, результаты которого будут оглашены совсем скоро. И если итоги первого фестиваля нам станут известны наравне со всеми, то об итогах работы жюри Ukrainian Design мы знаем несколько больше, но, разумеется, сохраним интригу до 13 октября. В этот день в G 13 project studio откроется выставка работ финалистов конкурса, а вечером пройдет Церемония награждения победителей.

А пока – креативные агентства Украины промежуточного рейтинга креативности и мастерства:

Agency

Points

1

Saatchi&Saatchi Ukraine

72

2

Leo Burnett Ukraine

66

3

BBDO Ukraine

44

4

Banda Agency

37

5

Geometry Global Ukraine

24

6

TWIGA Idea

10

7

PROVID

3

Digital агентства демонстрируют следующие результаты:

Agency

Points

1

VGNC

54

2

AIMBULANCE

40

3

Adpro|Isobar

20

4

GRAPE Ukraine

16

5

Liquid7 Group (Liquid7 Digital Content House, Ebola Communications)

3

Среди маркетинговых агентств вкус фестивальной победы ощутили пока 4 команды.

 

Agency

Points

1

Talan Group

112

2

MEX Advertising

13

3

PRKVADRAT Ukraine

6

4

FULL CONTACT

3

Информацию о том, сколько баллов принес участникам рейтинга каждый фестиваль, ищите на сайте ВРК в соответствующем разделе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...