• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Прогнози Red Havas на 2020 рік: 10 глобальних трендів у сфері комунікацій

24 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Глобальна мікро-мережа Red Havas, що входить до Havas Group, на днях опублікувала свій щорічний звіт Red Sky Predictions, який охоплює 10 глобальних трендів, що стануть визначальними у сфері комунікацій та культурних норм цього року. Цей звіт аналізує як виклики, з якими зіткнуться компанії, так і нові для них можливості, а також прогнозує, як все це вплине на сферу комунікацій.

1. Когнітивні комунікації

Когнітивні комп’ютерні технології допомагатимуть комунікаторам швидше та ефективніше прослідковувати закономірності та робити висновки. Завдяки цьому їм вже не доведеться вгадувати наосліп, які новини ось-ось вибухнуть у ЗМІ, які заголовки на кого можуть вплинути і яка тема чи який лідер думок викличуть найбільший резонанс.

2. Метрики марнославства щезнуть

Соціальні медіа поступово «дорослішають», і разом з цим такі поверхневі параметри як «лайки» також почнуть витіснятися на периферію. Дням одержимого підрахунку «лайків» дійсно настане кінець. Натомість маркетологи почнуть приділяти більше уваги стратегії та зосередяться на тих метриках, що дійсно є важливими. Наприклад утримування уваги та розпізнавання облич.

3. Додатки для батьків

Оскільки діти споживають дедалі більше онлайн-контенту та дедалі раніше починають користуватися різноманітними додатками, батькам того покоління, яке підростає, неминуче доведеться опанувати інновації, що дозволять проконтролювати та обмежити перебування дітей в мережі.

4. Дані для загального блага

2020 рік – це рік, коли захист конфіденційності стане нормою для широкого загалу. А отже, маркетологи почнуть шукати шляхи до використання захищених даних заради вищої мети та способи гарантувати, що такі дані будуть використані лише для загального блага.

5. Від електронних повідомлень до приватних повідомлень

Red Sky Predictions стверджує, що завдяки високій персоналізації та цілому ряду корисних опцій приватні повідомлення обіцяють перевершити інші традиційні методи прямого маркетингу та посісти серед них провідне місце, ставши невіддільною частиною сфери комунікацій.

6. Навігація у світі «постправдивої політики»

Популізм, який продовжує набирати оберти, ще сильніше поляризуватиме онлайн-спілкування та поставить бренди у ту незручну ситуацію, коли вони змушені будуть обрати свою сторону, а, обравши – триматися її.

7. Бурхливий розвиток натільних пристроїв

Гаджети стають дедалі меншими, все більш багатофункціональними та все глибше інтегрованими в наше життя. Відповідно, різні форми натільних пристроїв можна буде побачити абсолютно всюди. Зокрема, й такі, які треба вживляти або ковтати.

8. Правдивість

Спроби присусідитися до спорту або ситуації, коли країна використовує спорт, щоб обілити свою репутацію чи приховати порушення прав людини, опиняться в центрі уваги мас-медіа, як ніколи раніше. Тож, за версією Red Sky Predictions, можна очікувати, що в 2020 році спортивним організаціям, спортсменам та спонсорам доведеться обрати свою позицію та щось дійсно змінити.

9. Довести відданість своїй місії

Оскільки зараз майже кожен бренд заявляє про свою соціальну місію, споживачі починають шукати серед них ті, які виконують свої обіцянки, роблять це повсякчас і доводять справами відданість своїй місії.

10. До виходу в космос готовий!

Глибини космосу завжди притягували до себе нашу уяву, але потенціал космосу як бренду досі лишався поза увагою. Проте зараз настав той зоряний час, коли космос може опинитися в центрі сучасних подій, поп-культури та мерчандайзингу.

Дізнатися більше про 10 глобальних трендів у сфері комунікацій та ознайомитися з повним звітом Red Sky Predictions можна тут.

Джерело

Теги: аналітикамаркетинг і комунікаціїтренды

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.