Глобальна мікро-мережа Red Havas, що входить до Havas Group, на днях опублікувала свій щорічний звіт Red Sky Predictions, який охоплює 10 глобальних трендів, що стануть визначальними у сфері комунікацій та культурних норм цього року. Цей звіт аналізує як виклики, з якими зіткнуться компанії, так і нові для них можливості, а також прогнозує, як все це вплине на сферу комунікацій.
1. Когнітивні комунікації
Когнітивні комп’ютерні технології допомагатимуть комунікаторам швидше та ефективніше прослідковувати закономірності та робити висновки. Завдяки цьому їм вже не доведеться вгадувати наосліп, які новини ось-ось вибухнуть у ЗМІ, які заголовки на кого можуть вплинути і яка тема чи який лідер думок викличуть найбільший резонанс.
2. Метрики марнославства щезнуть
Соціальні медіа поступово «дорослішають», і разом з цим такі поверхневі параметри як «лайки» також почнуть витіснятися на периферію. Дням одержимого підрахунку «лайків» дійсно настане кінець. Натомість маркетологи почнуть приділяти більше уваги стратегії та зосередяться на тих метриках, що дійсно є важливими. Наприклад утримування уваги та розпізнавання облич.
3. Додатки для батьків
Оскільки діти споживають дедалі більше онлайн-контенту та дедалі раніше починають користуватися різноманітними додатками, батькам того покоління, яке підростає, неминуче доведеться опанувати інновації, що дозволять проконтролювати та обмежити перебування дітей в мережі.
4. Дані для загального блага
2020 рік – це рік, коли захист конфіденційності стане нормою для широкого загалу. А отже, маркетологи почнуть шукати шляхи до використання захищених даних заради вищої мети та способи гарантувати, що такі дані будуть використані лише для загального блага.
5. Від електронних повідомлень до приватних повідомлень
Red Sky Predictions стверджує, що завдяки високій персоналізації та цілому ряду корисних опцій приватні повідомлення обіцяють перевершити інші традиційні методи прямого маркетингу та посісти серед них провідне місце, ставши невіддільною частиною сфери комунікацій.
6. Навігація у світі «постправдивої політики»
Популізм, який продовжує набирати оберти, ще сильніше поляризуватиме онлайн-спілкування та поставить бренди у ту незручну ситуацію, коли вони змушені будуть обрати свою сторону, а, обравши – триматися її.
7. Бурхливий розвиток натільних пристроїв
Гаджети стають дедалі меншими, все більш багатофункціональними та все глибше інтегрованими в наше життя. Відповідно, різні форми натільних пристроїв можна буде побачити абсолютно всюди. Зокрема, й такі, які треба вживляти або ковтати.
8. Правдивість
Спроби присусідитися до спорту або ситуації, коли країна використовує спорт, щоб обілити свою репутацію чи приховати порушення прав людини, опиняться в центрі уваги мас-медіа, як ніколи раніше. Тож, за версією Red Sky Predictions, можна очікувати, що в 2020 році спортивним організаціям, спортсменам та спонсорам доведеться обрати свою позицію та щось дійсно змінити.
9. Довести відданість своїй місії
Оскільки зараз майже кожен бренд заявляє про свою соціальну місію, споживачі починають шукати серед них ті, які виконують свої обіцянки, роблять це повсякчас і доводять справами відданість своїй місії.
10. До виходу в космос готовий!
Глибини космосу завжди притягували до себе нашу уяву, але потенціал космосу як бренду досі лишався поза увагою. Проте зараз настав той зоряний час, коли космос може опинитися в центрі сучасних подій, поп-культури та мерчандайзингу.
Дізнатися більше про 10 глобальних трендів у сфері комунікацій та ознайомитися з повним звітом Red Sky Predictions можна тут.