• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

22 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?
Share on FacebookShare on Twitter

У івент-просторі PMHUB пройшов мітап, присвячений івентам та індустрії заходів, PMHUB Talk 2022. Подія стала офіційною пре-паті Event Industry Forum 2022 і зібрала провідних гравців галузі — від організаторів фестивалів та бізнес-конференцій до фешн-шоу. На події учасники обговорили поточний стан індустрії, виклики, можливості й навіть майбутнє всього ринку.

Яким буде майбутнє фестивалів — Дмитро Сидоренко, Atlas

Ми в Atlas великі оптимісти — у березні 2020 року сприйняли пандемію як іще одну перешкоду, яку подолаємо й загартуємося. Тепер ми впевнені, що цей рік стане останнім, коли коронавірус так сильно впливатиме на світ. Щодо боротьби з нашим сусідом, то ми перебуваємо в цій ситуації вже довгий час, тому тут нічого боятися. Atlas уже планує артистів на 2023 рік, ми маємо довгострокові плани.

Наша мета — стати найбільшим фестивалем у Європі, і ми поступово йдемо до цього. Зараз плануємо переїзд із ВДНГ на острів Муромець. Річ у тому, що в Експоцентрі нам усе більше не вистачає місця, а за кілька років ми з нашими амбіціями там банально не помістимося. На острові є велика територія без дерев — нічого не доведеться вирубувати — її можна облаштувати й приймати гостей.

Нещодавно ми з партнерами випустили фільм, і я впевнений, що такі ініціативи є важливими в колаборації організаторів і партнерів. ТБ та інша традиційна реклама все ще працює, але також потрібні креативні рішення. Ми постійно контактуємо зі своєю аудиторією через фестиваль, Atlas Agency та інші ініціативи. У рамках фестивалю згенерували так багато ідей, що комерційний директор врешті-решт нам сказав: досить, давайте вже реалізовувати.

Як розвиватиметься кар’єра івент-фахівців після пандемії — Денис Ринський, Event Industry Forum, Global Events

Нині ми бачимо, що після пандемії багато людей пішли зі сфери, вони вже не на ринку. З різних причин — для когось були критичні фінансові проблеми, хтось, можливо, недостатньо професійно ставився до заходів.

Я впевнений: класний івент-спеціаліст, що робить круті події, у будь-якому разі залишиться на плаву. Якщо в тебе сотня івентів за спиною, тоді точно буде робота. Вірю, що криза не повинна стати причиною якоїсь зупинки, опускання рук. Але тут усе залежить від людей — хто вірить, хто має енергію, той отримає свою частину ринку.

Яким буде майбутнє бізнес-івентів — Юрій Пивоваров, Київський міжнародний економічний форум

У майбутньому бізнес-івентів я бачу кілька напрямів. Багато розробників заходів усе частіше роблять ставку на нетворкінг, відсуваючи контент на другий план. Я розумію таку стратегію, але ми рухаємося в іншому напрямку. Контент — одна з ключових речей для івенту, тому ми намагаємося його максимально урізноманітнити: пропонуємо дебати, дискусії, презентації та інші формати.

Крім того, бізнес-івенти перетворюються на шоу, де є не лише факти, а й емоції. Говорити про серйозні речі без вау-ефекту вже нікому не цікаво. Тому аудиторію важливо приваблювати новими технологіями, інтерактивними рішеннями, спікерами.

Виходячи з нашого досвіду, для партнерів такі заходи, як КМЕФ, насамперед означають статус і репутація. Нам вдалося створити проєкт, який приваблює бренди, до якого хочуть приєднатися. І компанії приходять до нас, щоби стати частиною важливої іміджевої історії.

Що чекає на фешн-індустрію — Володимир Нечипорук, Ukrainian Fashion Week

Коронавірус вніс свої зміни до фешен-індустрії та івентів, але глобальні речі залишилися незмінними — моделі так само ходять по подіуму Зараз ми активно просуваємо формат фіджитал, який поєднує онлайн і офлайн.

Завдяки онлайн-напряму — трансляціям на MEGOGO — ми отримали аудиторію в 100 000 глядачів із 62 країн. Це дуже добрий показник — фізично нам вдається привозити дуже обмежену кількість закордонних інсайдерів, журналістів, баєрів.

Компанії приходять до івент-організаторів для створення нових способів колаборацій та просування. Стандартні інструменти працюють дедалі гірше — з іншого боку, ефективними стають креативні рішення. Наші дизайнери чудово кооперуються з брендами, в результаті чого виходять гучні маркетингові історії.

Наприклад, разом з Epson ми зібрали студентів по всій Україні, дали їм технології та інструменти й запропонували зробити власну колекцію. У результаті інформаційна кампанія тривала довше, ніж ішов сам проєкт. А Epson зміг продемонструвати свою причетність до креативних індустрій. Креатив переміг бабло — і це чудово.


Читайте також:

«Ми зробимо вашу подію незабутньою»? Яких кліше краще уникати в івент-сфері

Теги: аналітикаівент-менеджменткреативні індустріїринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.