У івент-просторі PMHUB пройшов мітап, присвячений івентам та індустрії заходів, PMHUB Talk 2022. Подія стала офіційною пре-паті Event Industry Forum 2022 і зібрала провідних гравців галузі — від організаторів фестивалів та бізнес-конференцій до фешн-шоу. На події учасники обговорили поточний стан індустрії, виклики, можливості й навіть майбутнє всього ринку.
Яким буде майбутнє фестивалів — Дмитро Сидоренко, Atlas
Ми в Atlas великі оптимісти — у березні 2020 року сприйняли пандемію як іще одну перешкоду, яку подолаємо й загартуємося. Тепер ми впевнені, що цей рік стане останнім, коли коронавірус так сильно впливатиме на світ. Щодо боротьби з нашим сусідом, то ми перебуваємо в цій ситуації вже довгий час, тому тут нічого боятися. Atlas уже планує артистів на 2023 рік, ми маємо довгострокові плани.
Наша мета — стати найбільшим фестивалем у Європі, і ми поступово йдемо до цього. Зараз плануємо переїзд із ВДНГ на острів Муромець. Річ у тому, що в Експоцентрі нам усе більше не вистачає місця, а за кілька років ми з нашими амбіціями там банально не помістимося. На острові є велика територія без дерев — нічого не доведеться вирубувати — її можна облаштувати й приймати гостей.
Нещодавно ми з партнерами випустили фільм, і я впевнений, що такі ініціативи є важливими в колаборації організаторів і партнерів. ТБ та інша традиційна реклама все ще працює, але також потрібні креативні рішення. Ми постійно контактуємо зі своєю аудиторією через фестиваль, Atlas Agency та інші ініціативи. У рамках фестивалю згенерували так багато ідей, що комерційний директор врешті-решт нам сказав: досить, давайте вже реалізовувати.
Як розвиватиметься кар’єра івент-фахівців після пандемії — Денис Ринський, Event Industry Forum, Global Events
Нині ми бачимо, що після пандемії багато людей пішли зі сфери, вони вже не на ринку. З різних причин — для когось були критичні фінансові проблеми, хтось, можливо, недостатньо професійно ставився до заходів.
Я впевнений: класний івент-спеціаліст, що робить круті події, у будь-якому разі залишиться на плаву. Якщо в тебе сотня івентів за спиною, тоді точно буде робота. Вірю, що криза не повинна стати причиною якоїсь зупинки, опускання рук. Але тут усе залежить від людей — хто вірить, хто має енергію, той отримає свою частину ринку.
Яким буде майбутнє бізнес-івентів — Юрій Пивоваров, Київський міжнародний економічний форум
У майбутньому бізнес-івентів я бачу кілька напрямів. Багато розробників заходів усе частіше роблять ставку на нетворкінг, відсуваючи контент на другий план. Я розумію таку стратегію, але ми рухаємося в іншому напрямку. Контент — одна з ключових речей для івенту, тому ми намагаємося його максимально урізноманітнити: пропонуємо дебати, дискусії, презентації та інші формати.
Крім того, бізнес-івенти перетворюються на шоу, де є не лише факти, а й емоції. Говорити про серйозні речі без вау-ефекту вже нікому не цікаво. Тому аудиторію важливо приваблювати новими технологіями, інтерактивними рішеннями, спікерами.
Виходячи з нашого досвіду, для партнерів такі заходи, як КМЕФ, насамперед означають статус і репутація. Нам вдалося створити проєкт, який приваблює бренди, до якого хочуть приєднатися. І компанії приходять до нас, щоби стати частиною важливої іміджевої історії.
Що чекає на фешн-індустрію — Володимир Нечипорук, Ukrainian Fashion Week
Коронавірус вніс свої зміни до фешен-індустрії та івентів, але глобальні речі залишилися незмінними — моделі так само ходять по подіуму Зараз ми активно просуваємо формат фіджитал, який поєднує онлайн і офлайн.
Завдяки онлайн-напряму — трансляціям на MEGOGO — ми отримали аудиторію в 100 000 глядачів із 62 країн. Це дуже добрий показник — фізично нам вдається привозити дуже обмежену кількість закордонних інсайдерів, журналістів, баєрів.
Компанії приходять до івент-організаторів для створення нових способів колаборацій та просування. Стандартні інструменти працюють дедалі гірше — з іншого боку, ефективними стають креативні рішення. Наші дизайнери чудово кооперуються з брендами, в результаті чого виходять гучні маркетингові історії.
Наприклад, разом з Epson ми зібрали студентів по всій Україні, дали їм технології та інструменти й запропонували зробити власну колекцію. У результаті інформаційна кампанія тривала довше, ніж ішов сам проєкт. А Epson зміг продемонструвати свою причетність до креативних індустрій. Креатив переміг бабло — і це чудово.
Читайте також:
«Ми зробимо вашу подію незабутньою»? Яких кліше краще уникати в івент-сфері