Проект HU – от слова HUMAN
Задача нового совместного проекта — показать разнообразие человеческого рода и преодолеть «цветные барьеры»

«Этим проектом мы отмечаем разнообразие цвета, духовности и культур. Наша цель показать различия народов, но так, чтобы люди могли понять, что, несмотря на всю эту непохожесть, мы в целом одинаковые», — комментирует Hu соавтор инициативы Фаррелл Уильямс.

Проект Hu будет состоять из нескольких частей: рекламной кампании, промоутирующей идеи, и коллекции вещей из 14 предметов одежды и пяти вариаций кроссовок Adidas NMD в ранее не представленных цветах и с напечатанными на них словами вроде «Being», «Man» или «Human». В рекламной кампании приняли участие представители различных индейских народов, в том числе манданов, арикара и хидатса, которые в рамках проекта расскажут истории своих племен и то, какая жизнь у них сегодня.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.