За результатами проведення оцінки агенцій на предмет їх стратегічного бачення розвитку брендів Procter&Gamble, команда MediaCom продемонструвала найкраще бачення основних аспектів партнерства.

Відновлення співпраці MediaCom з одним із найбільших рекламодавців в світі, є продовженням історії партнерства двох потужних компаній, експертиза яких дозволяє спільно створювати успішні проекти, спрямовані на зростання бізнесу.

Коментар MediaCom:

«Ми безмежно раді партнерству з гігантом FMCG індустрії, Procter & Gamble. Поновлення нашої співпраці є свідченням того, що ми впевнено розвиваємося у відповідності до новітніх тенденцій медіа ринку, а наш продукт відповідає постійно зростаючим потребам одного з найбільших рекламодавців в світі. Ми пишаємось тим, що маємо можливість спільно працювати над зростанням бізнесу Procter & Gamble».

Коментар P&G:

«З метою прискорення зростання, ми запровадили ряд змін, покликаних підвищити точність та ефективність охоплення більшої кількість споживачів. MediaCom продемонстрував найкращий досвід планування та аналітики стратегії.

  Це рішення було прийнято в цілях забезпечення максимально сприятливих умов для стабільного та успішного зростання наших брендів. Ми переконані, що співпраця з MediaCom та наші спільні зусилля, направлені на реалізацію обраної медійної стратегії,  призведуть до збільшення цінності наших брендів, та бізнесу в цілому».

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...