Procter&Gamble обрав MediaCom партнером з планування та закупок медіа в Україні.

За результатами проведення оцінки агенцій на предмет їх стратегічного бачення розвитку брендів Procter&Gamble, команда MediaCom продемонструвала найкраще бачення основних аспектів партнерства.

Відновлення співпраці MediaCom з одним із найбільших рекламодавців в світі, є продовженням історії партнерства двох потужних компаній, експертиза яких дозволяє спільно створювати успішні проекти, спрямовані на зростання бізнесу.

Коментар MediaCom:

«Ми безмежно раді партнерству з гігантом FMCG індустрії, Procter & Gamble. Поновлення нашої співпраці є свідченням того, що ми впевнено розвиваємося у відповідності до новітніх тенденцій медіа ринку, а наш продукт відповідає постійно зростаючим потребам одного з найбільших рекламодавців в світі. Ми пишаємось тим, що маємо можливість спільно працювати над зростанням бізнесу Procter & Gamble».

Коментар P&G:

«З метою прискорення зростання, ми запровадили ряд змін, покликаних підвищити точність та ефективність охоплення більшої кількість споживачів. MediaCom продемонстрував найкращий досвід планування та аналітики стратегії.

  Це рішення було прийнято в цілях забезпечення максимально сприятливих умов для стабільного та успішного зростання наших брендів. Ми переконані, що співпраця з MediaCom та наші спільні зусилля, направлені на реалізацію обраної медійної стратегії,  призведуть до збільшення цінності наших брендів, та бізнесу в цілому».

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...