Нещодавно відбулась найголовніша та наймасштабніша жіноча бізнес-конференція в Україні BUSINESS WOMAN DAY.

Захід відвідали півтори тисячі учасників, 95% з яких склали жінки з різних куточків країни. Учасниці конференції представляли абсолютно різні сфери діяльності і підприємництва, але всіх їх об’єднує загальне прагнення – жити активним життям і реалізовувати свої цілі.

Зі сцени своїми прикладами поділилися ТОП-спікери країни, жінки із рейтингу найуспішніших в Україні. Всі вони добре відомі далеко за межами нашої держави і точно знають, як домогтися поставлених цілей. Власними секретами ділилися з аудиторією: Маша Єфросиніна, Лера Бородіна, Марина Авдєєва, Наталія Шмигельська і Ярослава Гресь.

Всі ментори, що виходили на сцену, ділилися фактами з особистого досвіду, дієвими лайфхаками, розбирали власний бізнес і життя по поличках в пошуках формули, яка дозволяє отримати все «тут і зараз». Серед тем, які висвітлили на форумі, варто виділити такі: «Жіночий бізнес. Можливості проти Стратегії», «Продажі і масштабування бізнесу», «Бізнес як призначення», «Як створити персональний бренд», «Знання та соціальний капітал – головні валюти сучасного світу», «Поєднувати кар’єру і сім’ю – це бути сучасною жінкою, а не шукачем балансу».

Для читачів Reklamaster.com ми законспектували основні тези із виступу Ярослави Гресь, CEO Gres Todorchuk PR щодо розбудови персонального бренду, оскільки саме цей виступ більш за все відповідає формату нашого порталу.

У поняття «персональний бренд» Ярослава вкладає лаконічне тлумачення: це те, що говорять про вас інші, коли ви виходите із кімнати.

Першочергове завдання для грамотної розбудови власного іміджу – з’ясувати, в якій галузі ви тямите якнайкраще і можете виступити експертом. Для цього вкрай важливо вміти об’єктивно оцінювати себе, свої знання та навички. Адже в основі місії бренду має бути ті цінності, які ви можете дати іншим, а не собі. І про це дуже важливо пам’ятати на всіх етапах розбудови та підтримки іміджу.

Важливими складниками при побудові бренду є унікальність, компетенції, емоції, легенда, досвід, переконання, мантра, місія, цінності, але найголовніший і основний – це справжність і щирість.

Для особистісного бренду важливо сформувати цілісний образ, у якому гармонійно поєднуються три складові:

  • Зміст: професіоналізм, освіта, знання, досвід, зв’язки
  • Переконання: ваші моральні принципи та позиція щодо важливих суспільно-політичних питань
  • Стиль: те, як ви говорите, пишете, одягаєтесь, поводите себе.

І не забувати, що сильний бренд складається із:

  • візуального образу
  • публічної комунікації
  • онлайн-комунікації
  • комунікації face-to-face, про яку не можна забувати хоча б з тої причини, що Ви – це п’ять людей, які вас оточують.

Важливою особливістю BUSINESS WOMAN DAY став ефективний нетворкінг. Адже під одним дахом організатори зібрали власниць і засновниць бізнесу, топ-менеджерів, бізнес-леді, блогерів і багатьох інших. Всі учасниці отримали можливість поспілкуватися, поділитися думкою про те, що відбувається на сцені в країні і в світі, розповісти про власний бізнес, знайти партнерів, співробітників, колег, інвесторів і просто однодумців.

Організатори переконані, що розбір кейсів, особисті історії та факти, Лайфхак успішних жінок, а також ефективний нетворкінг покладуть початок новим яскравим проектам, що змінює нашу країну і життя на краще!

Організатор BUSINESS WOMAN DAY освітня компанія PRIZMA – творець найбільших форумів “Бізнес Концентрат” (2 роки поспіль, 17 000+ учасників), “Перша Чоловіча Конференція” (1000 + учасників), а також, «Клубу підприємців PRIZMA».

Детальніше про івент на сайті: https://bizwomanday.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...