PRIME Group вручил «Кинографу» на КМФР награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил рекламное агентство «Кинограф» призом «За смелость». Его удостоилась out of home кампания паба Beer Point. Награждение состоялось в рамках 20-го Киевского международного фестиваля рекламы, проходившего в этом году в Одессе, родном городе «Кинографа».

Задача кампании Beer Point — рассказать о главной особенности заведения, бельгийском наливе, не нарушив при этом запрет на рекламу алкогольных напитков в out of home медиа. Творческая находка агентства — аппетитная стилизация бельгийского флага, выполненная в трех цветах пива.

«Это смелая, креативная работа, выполненная с пониманием сильных сторон out of home медиа, — говорит Катерина Храмова, управляющий партнер PRIME Group. — Именно поэтому награда „За смелость“ отправляется в офис „Кинографа“ абсолютно заслуженно. Желаем Beer Point благодарных клиентов, а рекламному агентству — вдохновения для новых и еще более смелых out of home проектов».

PRIME Group уже третий год кряду отмечает необычные с художественной точки зрения out of home кампании наградой «За смелость». В 2018 году приз вручен агентству LOGA BIGA (Беларусь) за кампанию жилого комплекса «Новая Боровая» в Минске. А в 2017-ом — агентству BBDO Ukraine за кампанию «Зізнайся, ти хочеш Lexus».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...