Приєднуйся до 19-ого КМФР! Місце зустрічі професійної спільноти креаторів

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2018, що відбудеться 31 травня та 1 червня у Києві на ВДНГ, павільйон №3, запрошує надихнутись на нові сміливі рішення від володарів Cannes Lions, легенд своєї сфери та провідних спеціалістів рекламної індустрії.

Традиційно запланована дводенна конференція Best Marketing Practices, яка об’єднує провідних гравців міжнародної та української арен, обіцяє бути насиченою найактуальнішими темами для сучасного ринку. Конференція розділена на декілька блоків, які сповнені практичними кейсами на теми всіх напрямків рекламних комунікацій, серед яких блоки: FILM & FILM CRAFT, MEDIA, DESIGN & BRANDING, DIGITAL, BRANDED CONTENT, OOH, RADIO і найбільш інтригуючий блок – CREATIVITY Talks.

Тільки на 19-ому Київському Міжнародному Фестивалі Реклами, у рамках CREATIVITY Talks, ви зможете почути ексклюзивні доповіді від Tony Hardcastle, Global Creative Director, MullenLowe London, Великобританія, Jon Lavin, виконавчий креативного директора McCann Madrid, Іспанія, Chris Hooper продюсера Hooperworld, США, Marek Reinaas, креативного партнера Zavod BBDO, Естонія, та Giorgi Avaliani, креативного директора Leavingstone, Грузія.

Ознайомитись із повним списком спікерів можна за посиланням.

Найбільш очікуваною для українського рекламного ринку подією стане Церемонія нагородження переможців КМФР 2018, на якій стануть відомі не тільки призери конкурсної програми фестивалю, але й будуть нагороджені рекламісти, що зробили вагомий внесок у рекламну індустрію України «Слід у рекламі», будуть відзначені найбільш креативні агентства України по закінченню сезону 2017/2018, а також відбудеться нагородження тих, хто пліч-о-пліч, йшов разом з Коаліцією понад 10 років.

У відвідувачів фестивалю буде можливість ознайомитись із поданими роботами до конкурсної програми КМФР 2018 під час скрінінгу та виставки, що буде доступна два фестивальних дні.

Щодо вечірньої програми – тут не обійдеться без фану. На вас очікуватиме шалена вечірка відкриття фестивалю зі спеціальною присвятою «Кінограф – 20 років креативності», а також особлива вечірка закриття фестивалю «Рекламіст – друг людини» у вражаючій локації від Lightfield Production і нестандартний спосіб пересування на Party Bus. Хто сказав, що святкування має перериватись на дорогу?

Аби оформити акредитацію на фестиваль та взяти участь у всіх активностях, вам варто зареєструватись на сайті та оформити акредитацію.

 

У разі виникнення питань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...