Приєднуйся до 19-ого КМФР! Місце зустрічі професійної спільноти креаторів

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2018, що відбудеться 31 травня та 1 червня у Києві на ВДНГ, павільйон №3, запрошує надихнутись на нові сміливі рішення від володарів Cannes Lions, легенд своєї сфери та провідних спеціалістів рекламної індустрії.

Традиційно запланована дводенна конференція Best Marketing Practices, яка об’єднує провідних гравців міжнародної та української арен, обіцяє бути насиченою найактуальнішими темами для сучасного ринку. Конференція розділена на декілька блоків, які сповнені практичними кейсами на теми всіх напрямків рекламних комунікацій, серед яких блоки: FILM & FILM CRAFT, MEDIA, DESIGN & BRANDING, DIGITAL, BRANDED CONTENT, OOH, RADIO і найбільш інтригуючий блок – CREATIVITY Talks.

Тільки на 19-ому Київському Міжнародному Фестивалі Реклами, у рамках CREATIVITY Talks, ви зможете почути ексклюзивні доповіді від Tony Hardcastle, Global Creative Director, MullenLowe London, Великобританія, Jon Lavin, виконавчий креативного директора McCann Madrid, Іспанія, Chris Hooper продюсера Hooperworld, США, Marek Reinaas, креативного партнера Zavod BBDO, Естонія, та Giorgi Avaliani, креативного директора Leavingstone, Грузія.

Ознайомитись із повним списком спікерів можна за посиланням.

Найбільш очікуваною для українського рекламного ринку подією стане Церемонія нагородження переможців КМФР 2018, на якій стануть відомі не тільки призери конкурсної програми фестивалю, але й будуть нагороджені рекламісти, що зробили вагомий внесок у рекламну індустрію України «Слід у рекламі», будуть відзначені найбільш креативні агентства України по закінченню сезону 2017/2018, а також відбудеться нагородження тих, хто пліч-о-пліч, йшов разом з Коаліцією понад 10 років.

У відвідувачів фестивалю буде можливість ознайомитись із поданими роботами до конкурсної програми КМФР 2018 під час скрінінгу та виставки, що буде доступна два фестивальних дні.

Щодо вечірньої програми – тут не обійдеться без фану. На вас очікуватиме шалена вечірка відкриття фестивалю зі спеціальною присвятою «Кінограф – 20 років креативності», а також особлива вечірка закриття фестивалю «Рекламіст – друг людини» у вражаючій локації від Lightfield Production і нестандартний спосіб пересування на Party Bus. Хто сказав, що святкування має перериватись на дорогу?

Аби оформити акредитацію на фестиваль та взяти участь у всіх активностях, вам варто зареєструватись на сайті та оформити акредитацію.

 

У разі виникнення питань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.