Приглашаем на X битву Marketing Challenge!
Фаундерами Х битвы Marketing Challenge будут:
1. ТРЦ ART MALL.
2. ЭкоЛавка.
3. Comfy
4. Социальный проект #SMPChallenge.
 
Мы гарантируем работу с интересными и актуальными задачами, которые стоят перед фаундерами на сегодняшний день. Разбившись на команды, Вы проработаете свой кейс и предложите наиболее эффективные решения.
 
Вы сможете лично познакомиться с первыми лицами компаний, получить полезные контакты, зарекомендовать себя в качестве специалиста и главное – выиграть грант на реализацию своей идеи.
 
Во время работы на кейсами Ваша команда будет иметь возможность получить консультацию от экспертов по маркетингу. Экспертами Х битвы Marketing Challenge будут:
Алекс Романович – фаундер и CEO Social2B, ко-фаундер и CEO Viosk.
Ольга Роенко – стратегический консультант агентства Quadrate 28, медиаменеджер проекта Jewishnews.com.ua, автор Marketing Media Review.
 
Как проходили предыдущие битвы Marketing Challenge, Вы можете посмотреть по ссылке: https://www.facebook.com/marketingchallenge.com.ua
Напоминаем о том, что для участия в Marketing Challenge обязательна регистрация – http://marketingchallenge.com.ua/ru/
 
Ждем Вас 20 февраля в Data HUB. Будет интересно!
 
Дополнительная инфрмация:
Дата: 20 февраля 2016 г.
Время: 9:00 – 19:30
Место проведения: Data HUB, ул. Вадима Гетьмана,1, Киев.
Стоимость участия: 400 грн*
*при оплате до 18.02 – 300 грн 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Біг, плавання та секс у новій рекламній кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...

Намбер ван по домашнім гаджетам: banda запустила нову літню кампанію Comfy

Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. Але лишалось одне питання: чому все ж ...

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

Бренд, відомий своїми цукерками-кубиками, вирішив створити довгі цукерки Starburst Swirlers, відзначивши це кумедним роликом у вертикальному форматі.