Приглашаем на X битву Marketing Challenge!
Фаундерами Х битвы Marketing Challenge будут:
1. ТРЦ ART MALL.
2. ЭкоЛавка.
3. Comfy
4. Социальный проект #SMPChallenge.
 
Мы гарантируем работу с интересными и актуальными задачами, которые стоят перед фаундерами на сегодняшний день. Разбившись на команды, Вы проработаете свой кейс и предложите наиболее эффективные решения.
 
Вы сможете лично познакомиться с первыми лицами компаний, получить полезные контакты, зарекомендовать себя в качестве специалиста и главное – выиграть грант на реализацию своей идеи.
 
Во время работы на кейсами Ваша команда будет иметь возможность получить консультацию от экспертов по маркетингу. Экспертами Х битвы Marketing Challenge будут:
Алекс Романович – фаундер и CEO Social2B, ко-фаундер и CEO Viosk.
Ольга Роенко – стратегический консультант агентства Quadrate 28, медиаменеджер проекта Jewishnews.com.ua, автор Marketing Media Review.
 
Как проходили предыдущие битвы Marketing Challenge, Вы можете посмотреть по ссылке: https://www.facebook.com/marketingchallenge.com.ua
Напоминаем о том, что для участия в Marketing Challenge обязательна регистрация – http://marketingchallenge.com.ua/ru/
 
Ждем Вас 20 февраля в Data HUB. Будет интересно!
 
Дополнительная инфрмация:
Дата: 20 февраля 2016 г.
Время: 9:00 – 19:30
Место проведения: Data HUB, ул. Вадима Гетьмана,1, Киев.
Стоимость участия: 400 грн*
*при оплате до 18.02 – 300 грн 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...