Предвыборный джинсовый антирейтинг

 Меньше материалов с признаками «джинсы» размещали каналы «СТБ», «Первый национальный», «5-й канал» и «Новый телеканал» (в течение периода 1 сентября — 17-е октября 2014).

Такие результаты были представлены вчера во время круглого стола «Джинса» в украинских медиа в предвыборный период 2014 и как с ней бороться».

Мероприятие было организованно в рамках совместного проекта Европейского Союза и Совета Европы «Укрепление информационного общества в Украине». На событии были представлены результаты мониторингов общенациональных («Интер», «1 +1», «Украина», СТБ, Новый канал, ICTV, 5-й, Первый национальный) и региональных телеканалов.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...