Председателем жюри конкурса Off Drum Ljubljana Poster Award 2016 стал Джейсон Ромейко

Заявки на участие в конкурсе, темой которого в этом году стал лозунг: «ГОРОД ЛЮБЛЯНА ЗЕЛЕНЕЕТ ДЛЯ ТЕБЯ. БУДЬ АКТИВНЫМ, БУДЬ ПОДТЯНУТЫМ!», должны быть поданы до 15 сентября 2016 г. Председателем жюри станет Джейсон Ромейко, который получил в 2015 г. престижную награду Golden Watch как креативный директор фестиваля Golden Drum, получивший больше всего наград. Он будет оценивать постеры вместе с четырьмя другими членами жюри: Тьяша Фицко, заместитель мэра г. Любляна, Словения, Василие Чорлука, Executive Creative Director, Publicis One, Македония, Каталин Добре, Executive Creative Director, McCann Bucharest, Румыния, и Мартон Едличка, Creative Director, Isobar, Будапешт, Венгрия. 

Джейсон Ромейко – обладатель множества премий. В этом году он получил 10 «Каннских львов», в основном за кампанию для Sea Hero Quest, первой в мире игры для мобильных телефонов, которая помогает ученым бороться с деменцией. В 2015 г. он получил 9 «Каннских львов» за выпуск журнала Vangardist Magazine and The HIV+. «Я просто хочу делать возможными важные вещи, – говорит Джейсон Ромейко. – И это происходит не только благодаря таланту, приходится работать еще упорнее, чем другие».

Автор лучшего постера получит 3000 евро от города Любляна, а фестиваль Golden Drum подарит ему возможность бесплатно принять участие в фестивале Golden Drum 2017. Обладатели второго и третьего мест также получат возможность бесплатно поучаствовать в фестивале Golden Drum 2017. 

Заявки на участие принимаются до 15 сентября 2016 г.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Альтернативний шлях еволюції: стартувала рекламна кампанія від першого натурального енергетика NON STOP Evo

З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, ...

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...