Председателем жюри конкурса Off Drum Ljubljana Poster Award 2016 стал Джейсон Ромейко

Заявки на участие в конкурсе, темой которого в этом году стал лозунг: «ГОРОД ЛЮБЛЯНА ЗЕЛЕНЕЕТ ДЛЯ ТЕБЯ. БУДЬ АКТИВНЫМ, БУДЬ ПОДТЯНУТЫМ!», должны быть поданы до 15 сентября 2016 г. Председателем жюри станет Джейсон Ромейко, который получил в 2015 г. престижную награду Golden Watch как креативный директор фестиваля Golden Drum, получивший больше всего наград. Он будет оценивать постеры вместе с четырьмя другими членами жюри: Тьяша Фицко, заместитель мэра г. Любляна, Словения, Василие Чорлука, Executive Creative Director, Publicis One, Македония, Каталин Добре, Executive Creative Director, McCann Bucharest, Румыния, и Мартон Едличка, Creative Director, Isobar, Будапешт, Венгрия. 

Джейсон Ромейко – обладатель множества премий. В этом году он получил 10 «Каннских львов», в основном за кампанию для Sea Hero Quest, первой в мире игры для мобильных телефонов, которая помогает ученым бороться с деменцией. В 2015 г. он получил 9 «Каннских львов» за выпуск журнала Vangardist Magazine and The HIV+. «Я просто хочу делать возможными важные вещи, – говорит Джейсон Ромейко. – И это происходит не только благодаря таланту, приходится работать еще упорнее, чем другие».

Автор лучшего постера получит 3000 евро от города Любляна, а фестиваль Golden Drum подарит ему возможность бесплатно принять участие в фестивале Golden Drum 2017. Обладатели второго и третьего мест также получат возможность бесплатно поучаствовать в фестивале Golden Drum 2017. 

Заявки на участие принимаются до 15 сентября 2016 г.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...