PR-підтримку Electrolux забезпечуватиме CORE Agency

Агенція з управління репутацією CORE Agency розпочинає співпрацю з одним із світових лідерів у виробництві професійної та побутової техніки – шведською компанією Electrolux. Серед головних завдань CORE Agency – розробка та реалізація комунікаційних кампаній, співпраця зі ЗМІ, проведення прес-заходів.

«З червня 2018 року функцію прес-офісу Electrolux виконуватиме CORE Agency. Агенція була обрана за результатами тендеру, де брали участь ще кілька провідних комунікаційних компаній. Наразі Electrolux планує порадувати українців новою технологічною та ефективною технікою, а тому ми дуже раді підтримці професіоналів у співпраці зі ЗМІ», – коментує Керівник відділу маркетингу та реклами ДП «Електролюкс ЛЛС», Україна та країни Кавказу, Білобловська Катерина.

«Ми вдячні Electrolux за можливість розвивати комунікації компанії. Це був дуже важливий тендер для нашої команди, адже нам завжди важливо, щоб наш світогляд співпадав з нашими партнерами. Electrolux – це інноваційна та відповідальна компанія, а саме ці якості найбільше цінує CORE. Тож ми сповнені ентузіазму задіяти експертизу команди у зміцнені позицій шведського виробника на українському ринку», – зазначає Лариса Загнітко, керівний партнер агентства з управління репутацією CORE Agency.

Компанія Electrolux присутня в Україні з 2001 року. Наразі компанія не тільки пропонує українським споживачам інноваційну побутову техніку, але й виробляє її на власному заводі в Івано-Франківську за всіма світовими стандартами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...