PR на аграрному ринку України: результати опитування

Publicity Creating провела телефонне опитування представників компаній-операторів аграрного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 150 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій,  обсягів бюджетів, що виділяються на PR-діяльність, а також співпраці зі спеціалізованими агенціями.

За результатами опитування, абсолютна більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти у своїй діяльності – 89% опитаних.

Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у спеціалізованих виставках і конференціях, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в Інтернеті, прес-релізи, проведення власних піар-заходів для партнерів і клієнтів тощо. Більшість опитаних схиляються до думки, що найбільш ефективним є комплекс інструментів, активностей та заходів, а не якісь окремі з них.

На запитання анкети «Який PR-бюджет Ви вважаєте достатнім для просування компанії, що входить до ТОП-10 Вашого ринку (на період 6-12 місяців)», були отримані наступні відповіді:

  • До 150 тис. грн. – 26%
  • Від 151 до 500 тис. грн. – 55%
  • Понад 500 тис. грн. – 19%

Понад 60% респондентів з тих, хто використовує PR-інструменти у своїй діяльності,  практикують комбіновану схему: частину робіт виконують самостійно, а частину доручають зовнішнім структурам чи фахівцям. При цьому, зовнішнім структурам переважно доручають більш складні або більш масштабні завдання (розробка стратегії чи комунікаційної програми на 1-2 роки,  організація PR-заходів чи прес-заходів, написання серії піар-матеріалів, тощо). Ще 15% працюють тільки із зовнішніми структурами у галузі PR, і понад 20% виконують роботи винятково власними силами.

«Аграрний ринок є одним з найбільш перспективних в Україні, тому цікаво було дізнатись, наскільки широко використовуються на даному ринку піар-інструменти та які обсяги бюджетів оператори ринку вважають достатніми для просування. В цілому, дані опитування свідчать про активне використання піар-інструментів у діяльності агрокомпаній. Проте, відчувається нестача стратегічного і комплексного підходу до PR, а відсутність стійкого досвіду роботи з професіональними структурами не дає можливості отримати прогнозовані та суттєві результати від PR-діяльності у площині маркетингу. Тому у сфері PR український агроринок є також дуже перспективним», – сказала Руслана Плис, PR-консультант, Account Director Publicity Creating.

*Опитування проводилось з листопада 2018 р. по лютий 2019 р. В опитуванні взяли  участь 152  компанії, що працюють у різних напрямках українського агроринку.

Фото: ckp.in.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.