PR на аграрному ринку України: результати опитування

Publicity Creating провела телефонне опитування представників компаній-операторів аграрного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 150 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій,  обсягів бюджетів, що виділяються на PR-діяльність, а також співпраці зі спеціалізованими агенціями.

За результатами опитування, абсолютна більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти у своїй діяльності – 89% опитаних.

Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у спеціалізованих виставках і конференціях, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в Інтернеті, прес-релізи, проведення власних піар-заходів для партнерів і клієнтів тощо. Більшість опитаних схиляються до думки, що найбільш ефективним є комплекс інструментів, активностей та заходів, а не якісь окремі з них.

На запитання анкети «Який PR-бюджет Ви вважаєте достатнім для просування компанії, що входить до ТОП-10 Вашого ринку (на період 6-12 місяців)», були отримані наступні відповіді:

  • До 150 тис. грн. – 26%
  • Від 151 до 500 тис. грн. – 55%
  • Понад 500 тис. грн. – 19%

Понад 60% респондентів з тих, хто використовує PR-інструменти у своїй діяльності,  практикують комбіновану схему: частину робіт виконують самостійно, а частину доручають зовнішнім структурам чи фахівцям. При цьому, зовнішнім структурам переважно доручають більш складні або більш масштабні завдання (розробка стратегії чи комунікаційної програми на 1-2 роки,  організація PR-заходів чи прес-заходів, написання серії піар-матеріалів, тощо). Ще 15% працюють тільки із зовнішніми структурами у галузі PR, і понад 20% виконують роботи винятково власними силами.

«Аграрний ринок є одним з найбільш перспективних в Україні, тому цікаво було дізнатись, наскільки широко використовуються на даному ринку піар-інструменти та які обсяги бюджетів оператори ринку вважають достатніми для просування. В цілому, дані опитування свідчать про активне використання піар-інструментів у діяльності агрокомпаній. Проте, відчувається нестача стратегічного і комплексного підходу до PR, а відсутність стійкого досвіду роботи з професіональними структурами не дає можливості отримати прогнозовані та суттєві результати від PR-діяльності у площині маркетингу. Тому у сфері PR український агроринок є також дуже перспективним», – сказала Руслана Плис, PR-консультант, Account Director Publicity Creating.

*Опитування проводилось з листопада 2018 р. по лютий 2019 р. В опитуванні взяли  участь 152  компанії, що працюють у різних напрямках українського агроринку.

Фото: ckp.in.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...