Иллюстратор Адам Куртц обратился к пользователям соцсетей с просьбой перечислить их любимые бренды, и пообещал сделать их грустными. Его привлекла эта идея тем, что в сети бренды всегда выглядят позитивными, радостными и счастливыми, но никто никогда не задумывался над тем, бывает ли им грустно. Работы немного напоминают «Честные слоганы» Клифа Диккенса, но с тем отличием, что все иллюстрации черно-белые. Забавно видеть циничную Coca-Cola.
Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...
Працюючи з дизайном паковання в категорії солодощів, команда Dozen Agency спостерігає, як трансформується категорія, її зовнішній вигляд і сам принцип ...
Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...
Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...
Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...