Свободное пространство в роликах с вертикальной ориентацией, размещенных на популярном видеохостинге, предложили использовать для благих целей

В последнее время реклама просачивается на любые свободные поверхности. Сотрудники агентства J. Walter Thompson Brazil сумели найти незанятый клочок – черные полосы, появляющиеся при кадрировании вертикальных роликов на YouTube. Однако креативщики предложили отдавать эти места тем, кто нуждается в рекламе, но не может ее себе позволить.

Проект получил название «Пожертвуйте полосы» (Donate the Bars). Его участниками могут стать все пользователи YouTube, которые собираются разместить вертикальное видео. Для этого им необходимо загрузить ролик на сайт doeasbarras.com.br и отдать черные поля под рекламу любой некоммерческой организации – от общества анонимных алкоголиков до приюта для животных. «Рекламодателем» можно стать, просто запросив помощь на странице проекта.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.