Posterscope Ukraine запустил рекламную кампанию польского мобильного оператора Polkomtel

1 апреля Posterscope Ukraine совместно с европейским партнером Posterscope Poland запустили рекламную кампанию по наружной рекламе бренда Plus от ведущего телекоммуникационного оператора Polkomtel.

Оператор предоставляет новейшие телекоммуникационные решения и мобильный доступ на территории страны. Plus является лидером в технологии LTE, которая обеспечивает высокоскоростную передачу данных, включая в себя множество услуг, предназначенных для развлечений, услуг определения местоположения, мобильных платежей и многих других современных решений, полезных как для бизнеса, так и для индивидуальных пользователей.

Рекламная кампания «Plus объединяет Польшу и Украину» ставит цель привлечь внимание украинских пользователей, которые планируют поездку в Польшу или уже проживают там, побудить ознакомиться с предложением, подготовленным специально для них.

В рамках направления Out-of-Home компания Posterscope реализовала проекты по размещению рекламных постеров и наклеек польского оператора в скоростных поездах, а также по брендированию троллейбусов города.

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...