• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Поради, лайфхаки, факапи у взаємодії зі ЗМІ та партнерами: головне з п’ятого вебінару для культурних менеджерів

12 Травня, 2021
Час прочитання: 5 хв.
A A
Поради, лайфхаки, факапи у взаємодії зі ЗМІ та партнерами: головне з п’ятого вебінару для культурних менеджерів
Share on FacebookShare on Twitter

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій «Ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів».

На п’ятому і останньому вебінарі «Медіапартнерства та міжгалузеві взаємодії» поговорили про:

  • укладання медіапартнерств;
  • взаємодію з інформаційними партнерами протягом проєкту;
  • вдалі міжгалузеві взаємодії та креативні колаборації: що лежить в їхній основі.

Спікерка: Карина Борзаківська, менеджерка із комунікацій та партнерств Асоціації креативних індустрій України (CIAU) та офіційного представництва фестивалю Cannes Lions в Україні.

Навіщо розповідати про свій проєкт/захід/організацію в медіа? З яких джерел аудиторія черпає інформацію? Як обрати медіа для співпраці і знайти потрібний контакт? Про список неочевидних ЗМІ, приклади крутих міжгалузевих колаборацій, а також про факапи у взаємодії зі ЗМІ та партнерами — дивіться на відеозаписі вебінару. А також читайте короткий конспект вебінару нижче.

Медіапартнерства

Медіапартнерства не виникають самі по собі. Це частина комунікаційної стратегії, інструмент досягнення певних цілей вашої комунікації. Та насамперед якісні комунікації — це не про кількість згадок у ЗМІ, а про те, як правильно та яким шляхом найкраще донести відповідну інформацію необхідним людям, і щоб ця комунікація привела до конкретних результатів (зміна громадської думки, приведення до реальних дій/результатів).

До того, як ви напишете в редакцію:

  • проаналізуйте свою діяльність та визначте, яку цінність надає ваша організація/проєкт/подія тощо людям, суспільству, співробітникам;
  • дайте відповідь на такі запитання: що найголовніше та найцікавіше у вашому проєкті/події/організації; чим ваш проєкт/подія/організація відрізняється від конкурентів; яка ваша аудиторія?

І взагалі визначтеся, чи ваш проєкт передбачає медіапартнерства. Чи вам достатньо вислати просто одну новину в ЗМІ. Якщо ви усвідомлюєте, що ваша діяльність чи захід передбачає декілька інфоприводів, краще спілкуватися з медіа щодо партнерства.

Модель медіапартнерств

Партнерство передбачає взаємовигідні умови для обох сторін. У випадку з медіапартнерствами — це win-win співпраця з редакціями ЗМІ:

  • ви надаєте корисний контент, ексклюзиви, прояви під час події (логотип на сайті, на брендованих конструкціях, промоматеріалах тощо);
  • ЗМІ інформують про проєкт/подію, акредитовуються на подію (реєстрація представника медіа на подію, з якої він (за наявності релевантного для медіа, яке він представляє, контенту) готує репортаж чи інший формат публікації).

Формула «Як безкоштовно розмістити свій матеріал у ЗМІ»

Як безкоштовно розмістити свій матеріал у ЗМІ

Матеріал повинен бути релевантним тому медіа, з яким ви хочете співпрацювати. В основі будь-якого медіапартнерства — користь для аудиторії (читача).

Модель медіапартнерства

Поради для успішного медіапартнерства

  • визначити відповідальну особу за зв’язки з медіапартнерами;
  • чітко розуміти цілі співпраці;
  • менше «ми»/«наша чудова організація» — більше про користь для читача;
  • домовленості мають бути зафіксовані в переписках, за потреби — у договорах чи меморандумах;

Початок співпраці

Яке медіа обрати

Яке медіа обрати

Як знайти свій контакт у медіа

  • стандартно вивчити сайт медіа і знайти контакти;
  • переглянути, хто з журналістів пише на вашу тему, зберегти імейл, знайти на ФБ;
  • підтримувати зв’язок, за можливості реагувати на запити, підказати коментарі, порадити експерта.

Як запропонувати співпрацю

Пітч представникам ЗМІ

Обов’язково в темі листа зазначте слово-тригер (назва події/проєкту/організації; коротке речення з декількох слів, про що саме йтиметься у листі тощо), за яким журналіст швидко зможе знайти саме ваш лист у своїй електронній скриньці. Лист із темою «Співпраця» може просто загубитись серед великої кількості подібних листів з приблизно такими ж темами, які щоденно отримують журналісти.

Ще декілька порад:

  • НЕ надокучати редакціям із запитом «Коли вийде наш матеріал?»
  • Якщо пообіцяли ексклюзив одному визначеному медіа, то це визначене медіа і має його отримати. Не інше.
  • Коли вийшов матеріал, максимально підтримайте його на власних інформаційних ресурсах.

Інфопривід для медіа під час події

Запрошення до акредитації — щонайменше за тиждень до події. Інфоприводом для медіа відвідати вашу подію може бути:

  • унікальне нагородження, рейтинги;
  • представлення результатів дослідження;
  • виступ непересічного, відомого спікера;
  • відкриття, презентація нового винаходу;
  • ексклюзивний передпоказ.

Як потрапити у новини на ТБ

  • актуальна тема — релевантна для ЦА медіа;
  • історія, емоційність, красива картинка, жива атмосфера;
  • факти та дослідження;
  • харизматичний спікер-експерт.

Але неможливо завчасно гарантувати присутність камер на події, навіть якщо ви в достатньо дружніх відносинах з редакцією чи продюсером телеканалу. Навіть якщо заздалегідь ви домовились про дату і час зйомки на вашій події, якщо в день вашого заходу раптово трапляється значно вагоміша подія чи інфопривід національного масштабу, скільки камер не було б у редакції, є ймовірність, що всі сили будуть направлені на висвітлення більш важливої новини. Це неможливо передбачити, при цьому вірогідність такого випадку не дуже висока. І це треба враховувати, прописуючи показники очікуваного медіаохоплення по ТБ в грантових заявках, наприклад.

Топ-факапи у взаємодії зі ЗМІ

  • Зробити розсилку на декілька контактів (у відкритій копії) і всім пропонувати співпрацю.
  • Писати в одну редакцію і помилитись зі зверненням (коли на початку листа до однієї редакції стоїть звернення до іншої редакції).
  • Не проаналізувати тематику медіа.
  • Укласти співпрацю і зникнути. 
  • Не виконати свою частину обов’язків.

Пам’ятайте: кожен проєкт і кожна співпраця — це ваша репутація як менеджера, репутація вашого проєкту/івенту/організації.

Міжгалузеві колаборації

Найкращі проєкти народжуються в процесі об’єднання декількох креативних команд, на стику різних галузей, під час обговорення успіхів та проблем.

Для чого клаборації?

Для чого колаборації

В основі міжгалузевої взаємодії завжди лежить спільна мета, яка відображається у спільному проєкті, спільних конкурсах, тематичних блоках на івентах, у спільній події, у залученні до подкасту в якості гостя тощо.

Наша ціль + пошук партнера зі схожими цілями та цінностями = об’єднання та залучення фінансування під конкретний результат.

Пропозиція партнерства

Пропозиція партнерства

Ще декілька порад:

  • Будьте зацікавленими і розповідайте про свій проєкт із очима, сповненими вогню.
  • Ваші офіційні медіа + соцмедіа також мають бути живими, оскільки ви посилаєтеся на них при знайомстві. 
  • Пам’ятайте, що медіарілейшнз вам у нагоді 😉

Що потрібно враховувати під час співпраці з представництвами міжнародних організацій?

Чим масштабніша організація — тим більше часу займає погодження з її представниками цитат, коментарів, релізів, візуальних матеріалів тощо. Тому:

  • максимально завчасно розробіть таймінг інфоприводів та основних активностей проєкту;
  • закладайте більше часу на погодження пресматеріалів, згадок тощо;
  • завчасно запросіть брендбук та інформаційні довідки.

Топ факапи у взаємодії з партнерами

  • Співпраця із контраверсійними особистостями/організаціями.
  • Невідповідність цілі проєкту діяльності партнера (особливо, у принципових етичних питаннях).

Читайте також головні думки з попередніх вебінарів:

  • про визначення цілей і каналів комунікації проєкту — за цим посиланням;
  • про шість етапів стратегії бренд-комунікації — за цим посиланням;
  • про контент-стратегію в SMM — за цим посиланням.
  • про візуальні комунікації та роботу зі шрифтами — за цим посиланням.
Теги: Асоціація креативних індустрій Українивебінарикомунікаціїкомунікації для культурних менеджерівКреативна Європамедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

Таня Поставна — сценаристка, продюсерка та засновниця студії Craft Story, яка створює соціально важливі проєкти. Її шлях розпочався з шоу про українські стартапи з Володимиром Дантесом, яке показало бізнес з...

Читати даліDetails

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

Експансія на закордонні ринки. Як бренди використовують 360 медіастратегії для масштабування

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.