• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

26 Квітня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів
Share on FacebookShare on Twitter

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій «Ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів».

На вебінарі з темою «Контент-стратегія в SMM» разом зі спікеркою Зоєю Лобод, співвласницею digital-агентства LOBODS, обговорили:

  • комплексну SMM-стратегію: аналітику аудиторії, конкурентів, вибір соціальних мереж, позиціювання;
  • контент-стратегію: tone of voice, рубрикатор;
  • захопливий контент: створення постів і stories.

Приклади контенту, який залучає, корисні додатки, які допоможуть самостійно створювати крутий контент у соцмережах, — все це та багато іншого дізнавайтесь, переглянувши відеозапис вебінару. А головні думки — читайте нижче в тексті.

Про факапи

Всі починають з факапів чи невдало запущених проєктів — це дуже цінний досвід: коли ви щось пробуєте робити самостійно, навіть якщо у вас спочатку не виходить, ви при цьому знаєте всі аспекти того, як це відбувається. Вчитись на помилках — крутий формат, щоб себе розкачувати і прокачувати. Тому потрібно не боятись і не соромитись щось пробувати робити.

  • Волта Діснея звільнили через «нестачу ідей і уяви». 
  • «Гаррі Поттера» видавництва повертали 12 разів. 
  • Учитель Томаса Едісона в рекомендації написав про нього «Занадто дурний, щоб навчатись».
  • На співбесіді в Google, Facebook і Amazon запитують про факапи і не беруть на роботу, якщо у вас немає невдалих проєктів.
  • Ізраїль інвестував у завідомо неуспішні IT-проєкти більше 300 млн, щоб підприємці навчились факапити.

Аналітика соцмереж (Україна)

В Україні глобально ринок ділиться на два напрямки: Instagram і Facebook. При цьому Instagram вважається найпопулярнішою соцмережою в Україні, але це не так. Facebook — найбільш численна соцмережа по кількості зареєстрованих користувачів.

Facebook:

  • 14 млн користувачів;
  • вік — 28-40;
  • інформаційний контент; доросла і респектабельна соцмережа; більш освічена аудиторія з більш високим рівнем доходу; соцмережу прирівнюють до новинного ресурсу, тому інформації тут більше довіряють; потрібно більше витрат на просування; набагато більший функціонал сторінки.

Instagram:

  • 11,5 млн користувачів;
  • вік — 18-28;
  • візуальний контент; високий рівень конкурентності; більший потік конкурентів; при цьому тут більш активна аудиторія, яка більш активно спілкується з брендами; менший рівень довіри до сторінок; можливість просування через блогерів; менший функціонал сторінки.

Telegram:

  • 4,5 млн користувачів;
  • вік — 18-34;
  • особисті переписки; освітній / новинний контент; єдиний спосіб просування.

TikTok:

  • 3,5 млн користувачів;
  • вік — 13-24;
  • розважальний відеоконтент, короткі музичні відео, не лише фанового характеру, є багато навчального контенту; музика — основний продукт просування; високі органічні показники; хибна думка про те, що це дитяча соцмережа, сюди йдуть великі бренди, тому аудиторія соцмережі росте, а сама соцмережа розвивається.

Стратегія — всьому голова

  1. Цілі / задачі.
  2. Аналіз конкурентів.
  3. Аналітика аудиторії.
  4. Вибір соцмереж.
  5. Наповнення сторінок (контент-стратегія: tone of voice, рубрикатор, візуальна стилістика).
  6. Способи просування + додаткові інструменти.
  7. Правила модерації.
  8. Бюджет і KPI.

В кого цілимось?

  • Соціально-демографічний блок: вік, стать, сімейний стан, сфера діяльності, місце проживання, дохід.
  • Інтереси, хобі, дозвілля.
  • Які болі є у вашої ЦА і як ваш продукт / послуга / проєкт допомагає їх вирішувати?
  • Які фактори при покупці вирішальні?

Як проаналізувати?

  • Актуальна клієнтська база (аналіз сторінок, анкетування).
  • Лояльна аудиторія в соцмережах (аналіз 10-30 профілів).
  • Бажана аудиторія (пошук максимально релевантних акаунтів, їхня аналітика).
  • Аудиторія конкурентів (аналіз 10-30 профілів).

Сервіси аналітики:

  • Picalytics, Popsters;
  • статистика сторінки;
  • вкладка «Аудиторії» в Ads Manager.

Аналітика конкурентів

Максимально глибинний аналіз: чим вони діляться, що і як часто постять у себе на сторінці, як взаємодіють з аудиторією, як спілкуються з нею і реагують на коментарі, як довго відповідають на коментарі, що роблять в Stories і чи взаємодіють там з підписниками, яка в них аудиторія, це живі підписники чи накручені.

В сукупності це дасть вам розуміння того, до чого ви прагнете, від чого тікаєте, з чим у цілому працюватимете, на якому підгрунті конкуруватимете і так далі.

Контент-стратегія в SMM

Tone of voice (TOV) — манера / спосіб спілкування вашого бренду / продукту / сторінки з вашою аудиторією:

  • Якщо мій бренд — це людина, як він говорить?
  • Про що він любить говорити? З чого він сміється, чим цікавиться?
  • Що дратує в комунікації? Що ніколи не використовує у спілкуванні?

Типи рубрик по контенту

  • Інформаційна
  • Продуктова
  • Розважальна
  • Корисна
  • Емоційна
  • Ситуативна
  • Активація (конкурси)

Часто в гонитві за клієнтами, грошима, замовленнями, просуванням, втрачається розуміння суті існування соціальних мереж. З самого початку соціальні мережі виконували дві функції: спілкування та розваги. Тому якщо ваша контент-стратегія в SMM враховує ці дві функції, то ваша сторінка в соцмережах житиме, нативно розвиватиметься, активно підтримуватиметься вашою аудиторією. Все це формує емоційний зв’язок, необхідний для просування бренду. Зараз є поняття лавмарк (lovemark) — коли споживач іде не за продуктом, послугою, проєктом чи його якістю, а за тією емоцією, яка закладена в цьому продукті, послузі, проєкті.

Кращий спосіб дізнатись, що працює в соцмережах, — активно користуватись соцмережами…

… і продовжувати навчатись новому і дізнаватись нове.

Потрібно завжди тримати руку на пульсі різних оновлень. Як мінімум, читати новини: щоб розуміти, що буде трендовим і актуальним, краще читати іноземні джерела. Тому що всі тенденції приходять до нас із Європи та США і всі оновлення соцмереж спочатку тестуються там, а потім приходять до нас.

Читайте Facebook, тому що Facebook краще всіх знає, що ж працює в Facebook і Instagram.

Є вбудоване навчання від Facebook, яке називається Facebook Blueprint, де ви можете проходити короткі тренінги чи курси, здавати тести, отримувати сертифікати. Це можливість посилити себе в тих напрямках, які вам незнайомі чи в яких ви відчуваєте брак знань та вмінь.

Кращий спосіб дізнатись, що працює в соцмережах, — активно користуватись соцмережами…

Також потрібно потроху проводити час у соцмережах у межах своєї професійної діяльності. Таким чином у вас буде розуміння, що читає та постить аудиторія, чим вона надихається, що зараз у тренді. Це дасть вам можливість придумати креативні напрямки в контент-стратегії, якими ви дивуватимете і залучатимете свою аудиторію.

Telegram-канали і подкасти для натхнення

Telegram-канали для натхнення
Telegram-канали для натхнення
Подкасти для натхнення

Наступний вебінар про «Візуальні комунікації» відбудеться 29 квітня. Спікер: Ярослав Белінський, експерт з візуальних комунікацій та брендингу, графічний дизайнер, засновник та голова Асоціації Design4Ukraine.

Реєстрація на вебінар триває до 28 квітня за посиланням.

Читайте також головні думки з першого вебінару про визначення цілей і каналів комунікації проєкту — за цим посиланням.

А за цим посиланням читайте головні думки з другого вебінару про шість етапів стратегії бренд-комунікації.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

РЕКОМЕНДОВАНО

Вміст недоступний

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.