Популяризуй Україну у світі! Конкурс від МІП

Основне завдання конкурсу полягає у розробці проектів моделей інформаційного продукту графічного характеру.

Деталі щодо оформлення та подачі заявки за посиланням.

До цього завдання додається презентація фокус-груп іноземних громадян щодо їхнього ставлення до України, а також приклади варіантів, які можуть бути основою для розробки фінальної пропозиції, або ж може бути запропонована інша ідея – посилання 1, посилання 2.  

Заявка на участь має бути подана до 25 жовтня (15:00) у друкованій формі за адресою – Київ, вул. С. Петлюри 15 з усім переліком документів, а також продубльована на електронну адресу [email protected]. У разі запитань, просимо звертатись до контактної особи – Софії Джуринської, за телефоном +38(044) 200-46-24.

 

Настав час переломити маніпуляції, яких забагато в інформаційному просторі, і показати справжню Україну – реальну, цікаву, безмежну та авантюрну! Чекаємо на ваші заявки! 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...