POPEL Agency створило цифрову виставку «Мистецтво фітнесу» з нагоди 6-річчя київського фітнес-клубу BODYART / FITNESS.

На виставці представлені роботи, створені за мотивами картин «Над містом» Марка Шагала, «Танець» Анрі Матісса та «Дівчинка на кулі» Пабло Пікассо. Всі картини експозиції об’єднані темою фітнесу.

«Фітнес схожий на мистецтво. На нашу думку, митцем є кожна людина, що відвідує тренування. І разом із тим, ця ж людина є власним полотном, фарбами, пензлем. У фітнесі ми творимо самих себе», — кажуть автори проекту.

Виставку можна подивитися на сайті фітнес-клубу. Також картини, представлені на виставці, нанесені на фірмову продукцію клубу: еко-сумки, футболки та стікери. З нагоди дня народження клубу ці предмети будуть розігрувати між клієнтами клубу. Незабаром їх також зможуть придбати всі охочі.

Над проектом працювали ілюстраторка Марія Окунська, дизайн-директор POPEL Agency Артем Морозов і креативний директор агенції Анатолій Попель

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Без галасливих туристів: композитор записав звуки затихлого Лондону

Дизайнер звуку та композитор Вілл Коен створив серію бінауральних записів, які відтворюють звуки затихлого Лондону у ці дивні часи.

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.