Полное погружение в телевизионный и индустриальный дизайн

Спикеры познакомят участников семинарской программы с особенностями копирайтинга, креативными кейсами телеканалов и актуальными телевизионными форматами. Также в рамках семинаров будут рассмотрены темы реализации индустриальных проектов с небольшими бюджетами, как попасть с дизайн-проектами в мировое информационное поле и другое. 

В среду, 28 октября в рамках семинарской программы Ukrainian Creative Week выступят:

Олена Батенко, руководитель отдела промо и дизайна телеканала ICTV

Юлия Колесник, Copywriter, BBDO

Сергей Махно, основатель и руководитель Sergey Makhno Architects

Мария Олексевич, руководитель медиа-отдела бюро ODESD2

Алексей Репик, арт директор, руководитель отдела дизайна 1+1  

Александр Сербин, шеф-дизайнер телеканала СТБ

Маша Тетерина, руководитель дизайн-студии BBDO

Надежда Шейкина, специалист по коммуникациям бюро ODESD2

С подробной программой Ukrainian Creative Week можно ознакомиться на сайте. 

Ждем вас в G13 project studio. Вход свободный на все события Ukrainian Creative Week.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...