Полковник Гэффиган (ВИДЕО)

Комик Джим Гэффиган дебютировал как основатель сети фаст-фуда во время прямой трансляции Super Bowl 2016, который прошёл 7 февраля. 

В 30-и секундном ролике под названием “Сон”, созданом Wieden & Kennedy, поковник Сандерс пробуждается от кошмара, в котором Норм Макдональд притворяется полковником Сандерсом, рекламируя Nashville Hot Chicken. 

Кевин Хошман, маркетинговый директор KFC U.S., сказал: ” Я был ошеломлён, когда понял, что полковник Норм – всего лишь сон, а настоящий поковник Сандерс – Джим Гэффиган”.

Гэффиган уже третий комик, облачившийся в белый костюм для текущей кампании. Прошлой весной в “Saturday Night Live” образ полковника примерил Дарел Хаммонд. И уже летом он был заменён МакДональдом. Хошман утвержает, что всё это было частью плана, пусть на первый взгляд и довольно сомнительного. 

“Я помню ещё думал – ребята, вы совсем психи?”, – говорит Хошман. “Скоро Сандерс станет похожим на Джеймса Бонда с этими постоянными сменами актёров”.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...