Полковник Гэффиган (ВИДЕО)

Комик Джим Гэффиган дебютировал как основатель сети фаст-фуда во время прямой трансляции Super Bowl 2016, который прошёл 7 февраля. 

В 30-и секундном ролике под названием “Сон”, созданом Wieden & Kennedy, поковник Сандерс пробуждается от кошмара, в котором Норм Макдональд притворяется полковником Сандерсом, рекламируя Nashville Hot Chicken. 

Кевин Хошман, маркетинговый директор KFC U.S., сказал: ” Я был ошеломлён, когда понял, что полковник Норм – всего лишь сон, а настоящий поковник Сандерс – Джим Гэффиган”.

Гэффиган уже третий комик, облачившийся в белый костюм для текущей кампании. Прошлой весной в “Saturday Night Live” образ полковника примерил Дарел Хаммонд. И уже летом он был заменён МакДональдом. Хошман утвержает, что всё это было частью плана, пусть на первый взгляд и довольно сомнительного. 

“Я помню ещё думал – ребята, вы совсем психи?”, – говорит Хошман. “Скоро Сандерс станет похожим на Джеймса Бонда с этими постоянными сменами актёров”.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...