Полювання на Левів: 10 липня Каннська сесія МАМІ

Cannes Lions – найбільш значуща подія у рекламному світі. Це не просто фестиваль, який визначає переможців рекламних проектів у різних категоріях. «Леви» – це своєрідний чек-пойнт, де поєднані ідеї, челенджи, інсайти, тренди, що відображають ключові вектори розвитку багатьох індустрій на подальший рік. А ще неймовірна атмосфера, азарт, вечірки та інноваційні проекти родом з майбутнього.

Тож, якщо ви бажаєте почути поради «як вполювати лева?» – запрошуємо до нас 10 липня о 18.30 на XIV Каннську сесію МАМІ, що відбудеться в креативному просторі Lightfield Productions – найбільшому фотопродакшні Східної Європи. Захід проводиться за підтримки офіційного представництва Cannes Lions в Україні.

Запрошуємо вас та ваших друзів:

Дата та час: 10 липня (середа) о 18:30 початок реєстрації.

Місце проведення: простір Lightfield Productions, вул. Польова, 21, діловий центр «Лагода» (перетин вулиць Польової та Дашавської).

Вартість участі: 400 грн. Спеціальні умови для учасників МАМІ та їх клієнтів: участь БЕЗКОШТОВНА (до 3-х чоловік від компанії)!

Попередня реєстрація обов’язкова за посиланням https://forms.gle/kKJSgP4BUmKiwCbn7 .

Контакти: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко та Тетяна Мехед.

Слідкуйте за подією на сторінці Facebook.

 Програма заходу*:

 

18.30-19.10

 

реєстрація учасників, welcome drink
19.20-19.40 Костянтин Кузнєцов, офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні, маркетинг директор групи DIALLA Communications, продюсер “Днів Креативності в Україні”.

10 легальних способів потрапити на фестиваль Cannes Lions, про які мало хто знає.

 

19.40-20.00 Наталья Морозова, СЕО Havas Creative Group Ukraine

Cannes Lions: Behind-the-scenes

20.00-20.20 Віталій Капустян та Ілля Янковський, переможці конкурсу Young Lions 2019
20.20-20.30 Презентація можливостей Lightfield Productions
20.30-20.50

 

Перерва.
20.50-21.10

 

Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine, та Юрій Горбачевський, Creative Director TWIGA Ukraine

Culture Up! в канських кейсах.

 

21.10-21.30

 

Марія Дахлалла, CEO All Motion Group,

Огляд кейсів Cannes Lions 2019

 

21.30-21.50 Антон Савчук, креативний директор Adsapience

Огляд кейсів Cannes Lions 2019

 

*В програмі можливі зміни.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.