ЦУМ представляє рекламну кампанію нового сезону, надихаючим сюжетом якої стала єдність людини з навколишнім світом. На знімках українського фотографа Віталіка Мельникова моделі позують на тлі морських пейзажів і безлюдного пляжу, який готується до відкриття курортного сезону. За створення образів відповідала стиліст і дизайнер прикрас Соня Солтес.

Центральний універмаг продовжує збільшувати свій бренд-портфель новими яскравими іменами: елегантні колекції Victoria Victoria Beckham і Roland Mouret, в міру розслаблені образи Cult Gaia, трендові прикраси Alighieri Jewellery і Timeless Pearly, солом’яні капелюхи і корзини Sensi Studio і, натхненні сучасним мистецтвом, сумки Danse Lente. Весняно-літні колекції таких брендів, як Jimmy Choo, Sergio Rossi, Aquazzura, Giorgio Armani, Pal Zileri, Rupert Sanderson, Versace, N21, Lardini, Diane von Furstenberg, Isabel Marant, Nanushka і багатьох інших також вже представлені в ЦУМ.

З відкриттям streetwear-зони на четвертому поверсі універмагу, шанувальники вуличної моди можуть підібрати собі образи серед культових брендів Fred Perry, Carhartt WIP, Stussy, Obey, Eastpak, Champion та українських Riot Division, Act1, Ksenia Schnaider, m0d44.

Нові колекції представлені в універмазі і онлайн-магазині ЦУМ, який пропонує комфортний шопінг і допомагає заощадити час. Оформивши замовлення на сайті, клієнт може скористатися послугою примірки в спеціальній зоні Click & Collect на другому поверсі універмагу. Асортимент онлайн-магазину ЦУМ постійно оновлюється, зареєстровані користувачі першими дізнаються про нові бренди та колекції, отримують персоналізовані електронні листи і запрошення на презентації, спеціальні заходи і розпродажі.

Між тим світові експерти вважають, що дієвість рекламних банерів дорівнює нулю. Чому саме – читайте в нашому матеріалі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...