Поки пляжі безлюдні. ЦУМ представив нову колекцію

ЦУМ представляє рекламну кампанію нового сезону, надихаючим сюжетом якої стала єдність людини з навколишнім світом. На знімках українського фотографа Віталіка Мельникова моделі позують на тлі морських пейзажів і безлюдного пляжу, який готується до відкриття курортного сезону. За створення образів відповідала стиліст і дизайнер прикрас Соня Солтес.

Центральний універмаг продовжує збільшувати свій бренд-портфель новими яскравими іменами: елегантні колекції Victoria Victoria Beckham і Roland Mouret, в міру розслаблені образи Cult Gaia, трендові прикраси Alighieri Jewellery і Timeless Pearly, солом’яні капелюхи і корзини Sensi Studio і, натхненні сучасним мистецтвом, сумки Danse Lente. Весняно-літні колекції таких брендів, як Jimmy Choo, Sergio Rossi, Aquazzura, Giorgio Armani, Pal Zileri, Rupert Sanderson, Versace, N21, Lardini, Diane von Furstenberg, Isabel Marant, Nanushka і багатьох інших також вже представлені в ЦУМ.

З відкриттям streetwear-зони на четвертому поверсі універмагу, шанувальники вуличної моди можуть підібрати собі образи серед культових брендів Fred Perry, Carhartt WIP, Stussy, Obey, Eastpak, Champion та українських Riot Division, Act1, Ksenia Schnaider, m0d44.

Нові колекції представлені в універмазі і онлайн-магазині ЦУМ, який пропонує комфортний шопінг і допомагає заощадити час. Оформивши замовлення на сайті, клієнт може скористатися послугою примірки в спеціальній зоні Click & Collect на другому поверсі універмагу. Асортимент онлайн-магазину ЦУМ постійно оновлюється, зареєстровані користувачі першими дізнаються про нові бренди та колекції, отримують персоналізовані електронні листи і запрошення на презентації, спеціальні заходи і розпродажі.

Між тим світові експерти вважають, що дієвість рекламних банерів дорівнює нулю. Чому саме – читайте в нашому матеріалі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.