Покупка не отходя от рекламы

Google анонсировал запуск нового формата видеорекламы на YouTube – TrueView for action. С его помощью рекламодатели смогут добавить в ролик брендированный баннер с призывом к действию.

В компании сообщили, что новый формат будет тестироваться до конца этого года. В будущем доступ к нему получат все рекламодатели.

Недавнее исследование Google показало, что 47% взрослых американцев возрастом от 18 до 54 лет считают YouTube помощником в принятии решения о покупке. По данным компании, ежемесячно около 70 млн человек посещают видеосервис, чтобы найти дополнительную информацию перед приобретением товара.

Google также представил новое поколения Universal App Campaigns. Акцент на «продающий» функционал сделан и в других рекламных каналах: поисковой выдаче, а также в миллионах сайтов и мобильных приложений в Google Display Network. Раньше основная ставка в Google делалась на продвижение приложений и наращивание количества их установок.

 

 
Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/09/15/136589.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Нормально бути такою, якою тобі бути норм!». Jooble руйнує стереотипи про жінок у весняній кампанії

Сайт із пошуку роботи Jooble запустив креативну кампанію до Міжнародного дня жінок проти стереотипного уявлення про те, що є нормою ...

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник виріс на 7% порівняно з 2019 роком

ІнАУ опублікувала дослідження обсягів інтернет-реклами в Україні за 2020 рік

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник виріс на 7% порівняно з 2019 ...

Наздогнати прекрасну незнайомку: каверзна історія про електрокар Renault Zoe

В якийсь момент ви питаєте себе: «А чому це, власне, в рекламі автомобіля Renault Zoe дива спритності демонструє людина, а не машина?»

Dentsu представила споживчі тренди 2030

Dentsu представила споживчі тренди 2030

Комунікаційна група dentsu опублікувала глобальний прогноз споживчої поведінки на найближче десятиліття — Consumer Vision 2030. Споживчі тренди 2030 сформовано на ...

Amazon «поголив вуса» у своєї піктограми, щоб уникнути її негативного сприняття

Amazon без зайвого шуму випустив оновлення своєї нової піктограми яка була представлена ще в січні. В оновленій піктограмі змінено кольорову ...

Stolen Part Matters: постери TABASCO про анексію Криму

Креативники рекламного агентства TABASCO створили постери Stolen Part Matters про окупацію Криму Росією. На прикладі назв всесвітньо відомих брендів агенція ...