Покупать машину? Это абсурд!

Пытаться загореть в центре Парижа, когда на дворе самый разгар января – абсурдно, не правда ли? Но не больше, чем всерьез задумываться о покупке новенького автомобиля, заявляют маркетологи стартапа Ubeeqo, предлагающего услуги каршеринга (проката автомобилей для горожан, позволяющего оставить машину на перехватывающих парковках). Над запуском проекта в Париже и Лондоне работало агентство CLM BDDO.

Во французской столице появились забавные инсталляции на центральных улицах и бульварах. Первая представляла собой комнату, в которой арфистка пыталась играть на инструменте в боксерских перчатках. На стене красовалась фраза: «Иметь машину в Париже так же абсурдно, как играть на арфе в боксерских перчатках».

Еще одна инсталляция – задний дворик с шезлонгами, где молодой человек явно перепутал зимний и летний сезоны – сопровождалась плакатом «Иметь машину в Париже так же абсурдно, как загорать посреди января».

Помимо яркой акции в коммуникации использовались постеры, оперирующие цифрами. Первый гласил: «5700 евро – столько в среднем уходит ежегодно на обслуживание автомобиля во Франции. При таком раскладе вы, скорее, не автомобилист, а инкассатор». На втором было написано: «Во Франции автомобили простаивают 95% времени. И это без учета пробок».

 

 

Креативщики CLM BBDO использовали доказательство от противного, показывая, что личному автомобилю есть не менее удобная альтернатива в современном мире.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...