PointeR Agency запускає послугу організації національних розіграшів

Відтепер агенція окрім класичного пакету PR-послуг та організації іміджевих заходів розроблятиме та реалізовуватиме BTL-кампанії. Така послуга особливо ефективна для нових торгових марок, що з’являються на ринку, та брендів, які запускають нові продукти.

PointeR Agency пропонує клієнтам проведення «під ключ» національних промо-акцій, розіграшів подарунків і лотерей, а також їхню підтримку на всіх етапах реалізації.

В агенції вважають, що BTL у нинішніх ринкових умовах користується попитом, адже має низку переваг для компаній, серед яких: прямий доступ до цільової аудиторії, точковість, висока запам’ятовуваність, вирізнення продукту серед конкурентів, спонукання до імпульсивних покупок, збільшення продажів.

За словами директора PointeR Agency Олесі Стойко, актуальність BTL росте, зважаючи на темпи розвитку маркетингового ринку внаслідок росту економіки країни. «Головна перевага такого інструменту у порівнянні з іншими сервісами комунікаційної сфери – його висока ефективність у підвищенні продажів компанії», – зазначає О. Стойко.

Над реалізацією BTL-кампаній працюватиме команда з багаторічною експертизою у цій сфері. «Наша команда має необхідний рівень професіоналізму, щоб пропонувати партнерам не лише класичні продукти, але й надавати комбіновані послуги з використанням сучасних PR-технологій для підвищення ефективності кампаній. Це виокремлює нас з-поміж конкурентів та надає нашій пропозиції перевагу перед «традиційним» підходом до надання таких послуг», – підкреслює директор агентства.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.