Після аналізу поданих робіт організатори вирішили продовжити подачу креативних концептів до 31 травня 2019 року через те, що з 362 отриманих заявок лише 14 робіт відповідають поставленій у брифі задачі.  

За інформацією від учасників, ймовірними причинами невеликої кількості поданих робіт стали фактори складності завдання та браку часу. Організатори дають ще один тиждень для виконання завдання за брифом та подачі робіт до першого етапу конкурсу – онлайн-голосування за фіналістів. Сподіваємось, додатковий час дасть можливість іншим командам підготувати і подати описи своїх креативних концепцій до 31 травня та розпочати готувати презентації до 13 червня.

«Ми вважаємо, що проблематика, на яку покладено бриф, достатньо важлива для українського суспільства і розвитку країни в цілому. Тож хочемо підкреслити те, що це, в першу чергу, соціальний проект. Участь у конкурсі – це більше принципова та відповідальна позиція тої чи іншої агенції/продакшна/учасника. Ми закликаємо відповідальні та свідомі агенції, продакшн-студії та фрілансерів – продемонструвати свою креативність і довести, що голос рекламно-комунікаційної спільноти все ще достатньо гучний!», – каже Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Організатори гарантують, що серед перших 14 учасників – 5 точно пройдуть у фінал, оскільки ці учасники вклались в строки і виклались на повну. Нові учасники будуть змагатись за інші 5 місць у фіналі.

Зворотній відлік пішов. Згадаймо, як народжується справжній креатив!

З найкращими побажаннями,

Команда організаторів «Битви креаторів»
Офіційне представництво Cannes Lions в Україні, Український культурний фонд

Інформаційна довідка:

«Битва креаторів» – найпрозоріший креативний тендер, що у 2019 році організовується спільно Українським культурним фондом та офіційним представництвом Cannes Lions в Україні. Проект виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Завданням брифу є розробка креативної стратегії для рекламної кампанії, що запланована розпочатись влітку 2019 року. Мета ‒ промоція української культури та культурного дозвілля.

Деталі конкурсу та форма реєстрації на офіційній сторінці «Битви креаторів»: https://creativity.in.ua/cc

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...