Поцелуй от Kleenex

Бренд Kleenex (компания Kimberly-Clark), мировой лидер по производству бумажно-гигиенической продукции, провёл на вокзалах Лондона нестандартную акцию Kleenex Kiss, приуроченную по Дню святого Валентина. Задача кампании – закрепить восприятие бренда как материального символа любви и заботы.

В прошедшие выходные британцы могли записать любовное видеопослание и отправить его самому близкому человеку, воспользовавшись специальной будкой. 13 февраля кабинка располагалась на вокзале London Liverpool Street, 14 февраля – на London Waterloo.

Тем, кто решался на любовное признание, Kleenex дарил розу, которую можно было преподнести своей второй половинке.

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...