Pizza Hut меняет лицо

В последнее время дела одной из старейших пиццерий шли неважно. Клиенты устали от традиционного меню Pizza Hut, требуя обновить ассортимент. Пиццерия держалась до последнего, пока, наконец, не объявила, что полностью меняется.

Под этим подразумевается кардинальная смена меню (появятся новые пиццы, соусы, блюда, начинки) и имиджа (новая униформа, логотип и даже коробка для пиццы).

“Это будет самое масштабное обновление. Мы переосмысливаем концепцию нашего ресторана”, – заявила Кэрри Уолш, директор по маркетингу Сети. Новый логотип Pizza Hut представлен в виде минималистичного пиццекруга насыщенного красного цвета с побелевшей фирменной шляпой. Новый знак Сети также сравнивают с томатом и центрифугой по внешнему виду. Рестайлинг Pizza Hut будет сопровождаться рекламной кампанией под названием “Вкус этого дня” (“The Flavor of Now”). Она станет первой за посление 15 лет и будет, скорее всего, приурочена к Суперкубку в США.      

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...