Пиво любит традиции

Grolsch является одним из четырёх ведущих глобальных брендов в портфолио компании SABMiller. По своему происхождению, это голландский бренд, представленный в 60 странах

Для знаменитого во всём мире пива была разработана новая бутылка. Производителю хотелось, чтобы она соответствовала истинному характеру пива Grolsch. Благодаря большому опыту работы креативного агентства CARTILS была разработана отличительная бутылка, которая намерена стать самым доступным вариантом на рынке в том, что касается цены и дизайна.

Пиво Grolsch известно своей фирменной бутылкой Swingtop, которая на многих рынках определяет имидж бренда. Чтобы гарантировать единство линейки Grolsch, новый дизайн бутылки был основан на форме Swingtop. Она обладает таким же позиционированием, отражая те же характеристики бренда, остающиеся знакомыми потребителю. Новая бутылка Grolsch появится на голландском рынке и в остальных странах мира с ноября этого года.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...