Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа фастфуду Popeyes, яка спеціалізується на смаженій курочці, знайшла собі нового суперника – всю індустрію піци. Щоб прорекламувати безкоштовну доставку наборів Family Meal, ця мережа на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци». Його місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу. Для цього він підстерігав під піцерією доставщиків та таємно слідкував за ними до дому замовників. Після чого пропонував їм обміняти щойно отриману піцу на курча з Popeyes.

Вдавалося це йому не кожного разу, але все ж досить часто:

Розпочалася ця кампанія з того, що мережа Popeyes спантеличила весь Twitter, опублікувавши дуже лаконічний пост:

Природно, що багато хто сприйняв це як знак того, що ця мережа незабаром ще й піцу з куркою робити почне. (Насправді ні.)

Але чого шанувальники та конкуренти дійсно не очікували, то це того, що цей твіт виявиться тизером відео про перехоплювача піци разом з усіма шпигунськими пристрастями, які супроводжували стеження за машиною доставки й такий специфічний бартер.

Кампанія була розроблена агенцією Gut. Сам перехоплювач піци у відео, щоправда, є не співробітником ресторанів Popeyes, а актором, запрошеним агенцією. Але, як запевняє бренд, всі ситуації, коли він пропонував людям відмовитися від замовленої піци на користь смаженого курчати, є цілком реальними. Загалом креативна команда зробила кількадесят таких пропозицій жителям Портленда, і більше половини замовників піци погодилися у такий спосіб урізноманітнити своє меню.

Боротьба за споживачів

У лютому, коли мережа фастфуду Popeyes досліджувала свою аудиторію та перспективи, її маркетингова команда дещо помітила. Хоча смажене курча та піца, на перший погляд, не здаються конкурентами, споживачі сприймають їх практично однаково: це спосіб швидко та легко нагодувати всю родину, коли не хочеться ламати голову над тим, що зготувати на вечерю, або просто немає часу щось готувати.

За час карантину та соціального дистанціювання доставка піци стала настільки типовим явищем, що люди вже навіть не замислюються над цим. Відповідно, мережа Popeyes вбачає в цьому ідеальний момент, коли можна вклинитися в цю вже сформовану звичку і переманити до себе тих, кому піца встигла наскучити, адже є й ті, кому вже набридло щоразу її замовляти. Тому мережа Popeyes і скористалася нагодою запропонувати їм ще один варіант, випустивши на вулиці Портленда перехоплювача піци.

Джерело

Але загалом курча Popeyes на нестачу шанувальників не скаржиться.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українські артисти створили «Всеукраїнську професійну спілку працівників музичної індустрії»

Про це повідомили на сторінці новоствореної організації. До Профспілки увійшли артисти, продюсери, організатори подій та багато інших людей, причетних до ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Що вийшло, коли штучний інтелект спробував уявити іграшки-бестселери 2020

Компанія Adzooma спробувала візуалізувати найцікавіші гіпотетичні іграшки-бестселери 2020 року, згенеровані штучним інтелектом.

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...