Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа фастфуду Popeyes, яка спеціалізується на смаженій курочці, знайшла собі нового суперника – всю індустрію піци. Щоб прорекламувати безкоштовну доставку наборів Family Meal, ця мережа на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци». Його місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу. Для цього він підстерігав під піцерією доставщиків та таємно слідкував за ними до дому замовників. Після чого пропонував їм обміняти щойно отриману піцу на курча з Popeyes.

Вдавалося це йому не кожного разу, але все ж досить часто:

Розпочалася ця кампанія з того, що мережа Popeyes спантеличила весь Twitter, опублікувавши дуже лаконічний пост:

Природно, що багато хто сприйняв це як знак того, що ця мережа незабаром ще й піцу з куркою робити почне. (Насправді ні.)

Але чого шанувальники та конкуренти дійсно не очікували, то це того, що цей твіт виявиться тизером відео про перехоплювача піци разом з усіма шпигунськими пристрастями, які супроводжували стеження за машиною доставки й такий специфічний бартер.

Кампанія була розроблена агенцією Gut. Сам перехоплювач піци у відео, щоправда, є не співробітником ресторанів Popeyes, а актором, запрошеним агенцією. Але, як запевняє бренд, всі ситуації, коли він пропонував людям відмовитися від замовленої піци на користь смаженого курчати, є цілком реальними. Загалом креативна команда зробила кількадесят таких пропозицій жителям Портленда, і більше половини замовників піци погодилися у такий спосіб урізноманітнити своє меню.

Боротьба за споживачів

У лютому, коли мережа фастфуду Popeyes досліджувала свою аудиторію та перспективи, її маркетингова команда дещо помітила. Хоча смажене курча та піца, на перший погляд, не здаються конкурентами, споживачі сприймають їх практично однаково: це спосіб швидко та легко нагодувати всю родину, коли не хочеться ламати голову над тим, що зготувати на вечерю, або просто немає часу щось готувати.

За час карантину та соціального дистанціювання доставка піци стала настільки типовим явищем, що люди вже навіть не замислюються над цим. Відповідно, мережа Popeyes вбачає в цьому ідеальний момент, коли можна вклинитися в цю вже сформовану звичку і переманити до себе тих, кому піца встигла наскучити, адже є й ті, кому вже набридло щоразу її замовляти. Тому мережа Popeyes і скористалася нагодою запропонувати їм ще один варіант, випустивши на вулиці Портленда перехоплювача піци.

Джерело

Але загалом курча Popeyes на нестачу шанувальників не скаржиться.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.