Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа фастфуду Popeyes, яка спеціалізується на смаженій курочці, знайшла собі нового суперника – всю індустрію піци. Щоб прорекламувати безкоштовну доставку наборів Family Meal, ця мережа на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци». Його місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу. Для цього він підстерігав під піцерією доставщиків та таємно слідкував за ними до дому замовників. Після чого пропонував їм обміняти щойно отриману піцу на курча з Popeyes.

Вдавалося це йому не кожного разу, але все ж досить часто:

Розпочалася ця кампанія з того, що мережа Popeyes спантеличила весь Twitter, опублікувавши дуже лаконічний пост:

Природно, що багато хто сприйняв це як знак того, що ця мережа незабаром ще й піцу з куркою робити почне. (Насправді ні.)

Але чого шанувальники та конкуренти дійсно не очікували, то це того, що цей твіт виявиться тизером відео про перехоплювача піци разом з усіма шпигунськими пристрастями, які супроводжували стеження за машиною доставки й такий специфічний бартер.

Кампанія була розроблена агенцією Gut. Сам перехоплювач піци у відео, щоправда, є не співробітником ресторанів Popeyes, а актором, запрошеним агенцією. Але, як запевняє бренд, всі ситуації, коли він пропонував людям відмовитися від замовленої піци на користь смаженого курчати, є цілком реальними. Загалом креативна команда зробила кількадесят таких пропозицій жителям Портленда, і більше половини замовників піци погодилися у такий спосіб урізноманітнити своє меню.

Боротьба за споживачів

У лютому, коли мережа фастфуду Popeyes досліджувала свою аудиторію та перспективи, її маркетингова команда дещо помітила. Хоча смажене курча та піца, на перший погляд, не здаються конкурентами, споживачі сприймають їх практично однаково: це спосіб швидко та легко нагодувати всю родину, коли не хочеться ламати голову над тим, що зготувати на вечерю, або просто немає часу щось готувати.

За час карантину та соціального дистанціювання доставка піци стала настільки типовим явищем, що люди вже навіть не замислюються над цим. Відповідно, мережа Popeyes вбачає в цьому ідеальний момент, коли можна вклинитися в цю вже сформовану звичку і переманити до себе тих, кому піца встигла наскучити, адже є й ті, кому вже набридло щоразу її замовляти. Тому мережа Popeyes і скористалася нагодою запропонувати їм ще один варіант, випустивши на вулиці Портленда перехоплювача піци.

Джерело

Але загалом курча Popeyes на нестачу шанувальників не скаржиться.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»