Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа фастфуду Popeyes, яка спеціалізується на смаженій курочці, знайшла собі нового суперника – всю індустрію піци. Щоб прорекламувати безкоштовну доставку наборів Family Meal, ця мережа на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци». Його місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу. Для цього він підстерігав під піцерією доставщиків та таємно слідкував за ними до дому замовників. Після чого пропонував їм обміняти щойно отриману піцу на курча з Popeyes.

Вдавалося це йому не кожного разу, але все ж досить часто:

Розпочалася ця кампанія з того, що мережа Popeyes спантеличила весь Twitter, опублікувавши дуже лаконічний пост:

Природно, що багато хто сприйняв це як знак того, що ця мережа незабаром ще й піцу з куркою робити почне. (Насправді ні.)

Але чого шанувальники та конкуренти дійсно не очікували, то це того, що цей твіт виявиться тизером відео про перехоплювача піци разом з усіма шпигунськими пристрастями, які супроводжували стеження за машиною доставки й такий специфічний бартер.

Кампанія була розроблена агенцією Gut. Сам перехоплювач піци у відео, щоправда, є не співробітником ресторанів Popeyes, а актором, запрошеним агенцією. Але, як запевняє бренд, всі ситуації, коли він пропонував людям відмовитися від замовленої піци на користь смаженого курчати, є цілком реальними. Загалом креативна команда зробила кількадесят таких пропозицій жителям Портленда, і більше половини замовників піци погодилися у такий спосіб урізноманітнити своє меню.

Боротьба за споживачів

У лютому, коли мережа фастфуду Popeyes досліджувала свою аудиторію та перспективи, її маркетингова команда дещо помітила. Хоча смажене курча та піца, на перший погляд, не здаються конкурентами, споживачі сприймають їх практично однаково: це спосіб швидко та легко нагодувати всю родину, коли не хочеться ламати голову над тим, що зготувати на вечерю, або просто немає часу щось готувати.

За час карантину та соціального дистанціювання доставка піци стала настільки типовим явищем, що люди вже навіть не замислюються над цим. Відповідно, мережа Popeyes вбачає в цьому ідеальний момент, коли можна вклинитися в цю вже сформовану звичку і переманити до себе тих, кому піца встигла наскучити, адже є й ті, кому вже набридло щоразу її замовляти. Тому мережа Popeyes і скористалася нагодою запропонувати їм ще один варіант, випустивши на вулиці Портленда перехоплювача піци.

Джерело

Але загалом курча Popeyes на нестачу шанувальників не скаржиться.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.