Мережа фастфуду Popeyes, яка спеціалізується на смаженій курочці, знайшла собі нового суперника – всю індустрію піци. Щоб прорекламувати безкоштовну доставку наборів Family Meal, ця мережа на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци». Його місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу. Для цього він підстерігав під піцерією доставщиків та таємно слідкував за ними до дому замовників. Після чого пропонував їм обміняти щойно отриману піцу на курча з Popeyes.
Вдавалося це йому не кожного разу, але все ж досить часто:
Розпочалася ця кампанія з того, що мережа Popeyes спантеличила весь Twitter, опублікувавши дуже лаконічний пост:
Природно, що багато хто сприйняв це як знак того, що ця мережа незабаром ще й піцу з куркою робити почне. (Насправді ні.)
Але чого шанувальники та конкуренти дійсно не очікували, то це того, що цей твіт виявиться тизером відео про перехоплювача піци разом з усіма шпигунськими пристрастями, які супроводжували стеження за машиною доставки й такий специфічний бартер.
Кампанія була розроблена агенцією Gut. Сам перехоплювач піци у відео, щоправда, є не співробітником ресторанів Popeyes, а актором, запрошеним агенцією. Але, як запевняє бренд, всі ситуації, коли він пропонував людям відмовитися від замовленої піци на користь смаженого курчати, є цілком реальними. Загалом креативна команда зробила кількадесят таких пропозицій жителям Портленда, і більше половини замовників піци погодилися у такий спосіб урізноманітнити своє меню.
Боротьба за споживачів
У лютому, коли мережа фастфуду Popeyes досліджувала свою аудиторію та перспективи, її маркетингова команда дещо помітила. Хоча смажене курча та піца, на перший погляд, не здаються конкурентами, споживачі сприймають їх практично однаково: це спосіб швидко та легко нагодувати всю родину, коли не хочеться ламати голову над тим, що зготувати на вечерю, або просто немає часу щось готувати.
За час карантину та соціального дистанціювання доставка піци стала настільки типовим явищем, що люди вже навіть не замислюються над цим. Відповідно, мережа Popeyes вбачає в цьому ідеальний момент, коли можна вклинитися в цю вже сформовану звичку і переманити до себе тих, кому піца встигла наскучити, адже є й ті, кому вже набридло щоразу її замовляти. Тому мережа Popeyes і скористалася нагодою запропонувати їм ще один варіант, випустивши на вулиці Портленда перехоплювача піци.
Але загалом курча Popeyes на нестачу шанувальників не скаржиться.