• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Пишіть історії, які дійсно читають. Маленькі онлайн та друковані ЗМІ України здатні бути цікавими

5 Липня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Пишіть історії, які дійсно читають. Маленькі онлайн та друковані ЗМІ України здатні бути цікавими
Share on FacebookShare on Twitter

Однією з основних характеристик медіа простору, що повсюдно звучить в медіа-аналізах декількох останніх років є сегментація.  Сьогодні неможливо було б говорити про конкуренцію он-лайн чи друкованих видань і про сформований ринок медіа не використовуючи сегментацію. Команда Deadline.com.ua підготувала відповіді на основні запитання для видань, щоб допомогти стати конкурентними іншим ЗМІ.

Варто зазначити, що сегмент ринку – це сукупність читачів, які однаково реагують на один і той самий набір стимулів маркетингу, на які їх спонукають. Якщо говорити про друковані ЗМІ, то звісно читач швидше визначиться що йому купити – журнал з рецептами страв чи суспільно-політичний тижневик. Але в рамках одного сегменту вже значно складніше привернути увагу аудиторії до свого конкретного видання. Працює і відоме ім’я і обкладинка, проте конкуренція вимагає позиціонувати видання влучніше за інших. А от створення контент-планів у ЗМІ та методика, за якою це робиться – інтелектуальна власність редакції .

Під редакційним планом розуміють конкретну програму дій на певний період, у якій вказані основні тематичні напрямки, зміст матеріалів, їх автори, терміни їх підготовки до друку або виходу в ефір. Продуманий і добре структурований план дозволяє створити «обличчя» видання, сформувати його концепцію, визначити перелік пріоритетних тем.

Ще один важливий аргумент для конкурентноспроможності виданння – перспективний план. Перспективний план дозволяє визначити головні тематичні лінії, найважливіші теми, які будуть розглядатися або будуть присутні в сітці протягом якогось часу.

 Для друкованих ЗМІ планування конкретного номера газети являє собою кінцевий етап в організації роботи редакції. При складанні оперативного плану поточного номера газети визначаються точні формулювання тем, заголовки матеріалів, обсяги текстів. Завдяки тому, що в Інтернеті багато безкоштовного контенту, робітники медіа в регіонах лінуються запрошувати місцевих експертів натомість передруковують статті сайтів чи блогів.

За даними команди Deadline.com.ua у держави 700 Комунальних ЗМІ, які зараз перебувають у стані реформи згідно ЗУ 1123. Як зазначила перший секретар НСЖУ Ліна Кущ у травневій бесіді,  половина не зможе реформуватися в тому числі через те, що не здатні зробити свої видання цікавими для підписників і як наслідок регресію зупинити може стати неможливо або запізно.

 Утім багатьом виданням таки вдається зміцнювати рейтинги та свою читацьку аудиторію. Одним із успішних прикладів є журнал “Маркетинг і реклама”. Головний редактор видання Євген Ромат зазначив, на місяць випускають 2 номери. І оскільки журнал професійний, тобто спрямований на професіоналів,  60-70 % у кожному номері має міститися інформація, яка згенерована фахівцями. На думку Євгена, професорсько-викладацький склад вишів теж можна віднести до цієї категорії. Тому за професійною думкою практиків редакція журналів Маркетинг і реклама, Маркетингові дослідження в Україні та Логістика: проблеми та рішення, випускається двічі на місяць.

Підготовка відповідей на запитання бліц-опитувань, зазвичай займає у фахівців 5-7 робочих днів. Головний редактор поділився також критеріями вибору фахівців для свого видання:

  • особистий авторитет у фаховому середовищі,
  • авторитет компанії у якій спеціаліст працює (працював),
  • досвід роботи,
  • креативність, рівень кругозору, IQ;
  • вміння користуватися сучасною професійною термінологією;
  • вміння викладати свою позицію логічно та дохідливо,
  • гумор

Журналіст цього ж видання Алла Запруднова, користувач Deadline.com.ua, за час роботи на платформі отримала 13 пітчів, з яких 11 редакція взяла в роботу для наступних випусків.

Кожен кореспондент повинен керуватися основним правилом журналістики: усвідомленням того, що засоби масової інформації відіграють колосальну роль і мають величезний вплив на життя як окремо взятої особистості, так і суспільства в цілому. Цей вплив зумовлений тим, що журналістика проникає в усі сфери життя суспільства, вона постійна, цілеспрямована, універсальна і саме тому її значення для суспільства таке значне.

Довіру до видання підвищує різнобокість мислення та відкритість редакції до різноманітних контекстів. Відповіді та коментарі живих цікавих людей допомагають розібратися в ситуації та зекономити час на підготовку матеріалів.

Окрім видання «Маркетинг та реклама», брак тямущів експертів спонукає до співпраці із ресурсом редакції журналу «Овочі та фрукти», «Путивльские ведомости», «Шина плюс»,  «Замкова Гора», «Галицьке слово» та близько 100 регіональних інших медіа.

На Deadline.com.ua журналісти можуть отримати водночас різні думки та факти. Саме тому ми наполягаємо на різноманітності журналістських запитів та конкуренцію за запит на ресурсі.

Нагадаємо також, що нещодавно на прес-конференції, Проректор Міжрегіональної академії управління персоналом, доктор наук з державного управління, Заслужений юрист України, Президент Всеукраїнської асамблеї докторів наук державного управління Євген Олександрович Романенко порадив ЗМІ начати готувати плани щодо створення аналітичних матеріалів. 350 експертів Асамблеї відповідаючи за широкий пул питань, пов’язаних з державним управлінням, хотіли б донести важливу інформацію, на запит медіа на ресурсі без регіональних або будь-яких інших бар’єрів.

 

Теги: медіаринки та дослідженнястатья

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.