OMD Optimum Media разом з Philips та jamlab створили оптичну ілюзію з анаморфним ефектом на кривих екранах Gulliver, аби підкреслити унікальність лінійки SenseIQ.
Волосся ніби оживає на екрані, що дозволяє наочно показати вау-ефект та переваги користування лінійкою SenseIQ від Philips, яка максимально турбується про волосся.
Екрани Gulliver є найбільшою світлодіодною 3D інсталяцією у Європі, це дозволяє отримати більше 10 тисяч контактів з аудиторією щоденно.
Креативна командна розробила новий підхід для створення складної анімації волосся – за допомогою спеціальних алгоритмів воно симулюється як в реальному житті, вони відтворили фізику волосся та його накручування. Команда залучила унікальну камеру, що записує рапід в 1000 кадрів на секунду та потребує великої кількості світла. Для зйомки цього було використано 38 кіловат світла на одну людину, а задля безпеки модель працювала виключно в окулярах. Спеціалістів, які працюють з цією камерою можна перелічили на пальцях у всьому світі.
Оксана Журовіч, CEO OMD Optimum Media: «Дякую Philips за сміливість виходити за рамки стандартних інструментів та за довіру. Ми неймовірно пишаємося цим проектом, це крутий досвід. Вірю, що такі прояви принесуть гало-ефект і безперечно покажуть позитивні результати в бізнесі».