Персональная музыкальная баночка

Последним трендом в мире производителей безалкогольных напитков является персонифицированная упаковка. Сегодня Bud Light присоединяется к Diet Coke и Absolut, выпуская на рынок 200 000 разных баночек, которые являются вариациями 31 дизайна. Известному бренду пива это удалось с помощью технологии вертикальной печати от HP. Баночки будут доступны посетителям музыкального фестиваля Mad Decent Block Party, который пройдёт в США и Канаде в течение следующих нескольких недель.

Персо

Фото: adweek.com

Алгоритм HP SmartStream Mosaic позволяет изменять дизайн банки, основываясь на параметрах, заданных Bud Light. Каждый раз, когда печатается этикетка, она слегка отличается от предыдущей, что позволяет получить до 31 миллиона возможных вариантов, используя всего 31 дизайн. При этом не получится ни одного повторившегося изображения.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...