Performics виграв тендер на SEO-підтримку «Київстар»

Агентство Performics у результаті тендеру розширює співпрацю з національним оператором мобільного зв’язку «Київстар» й відтепер надаватиме послуги з пошукової оптимізації (SEO) для сайтів kyivstar.ua та shop.kyivstar.ua.

«Київстар» – найбільший український оператор телекомунікацій та один з найкращих брендів України. Компанія надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі зв’язку 3G та 4G. Кількість абонентів сягає понад 26,3 млн клієнтів мобільного зв’язку і 912 тис. клієнтів фіксованого широкосмугового інтернету.

«Перед початком відбору нового підрядника SEO-послуг стояла ціль кардинально змінити підхід до робіт за проектами, побудувати максимально прозорі та зрозумілі процеси, які будуть давати максимум результату. Це значно посилило вимоги до учасників тендеру та ускладнило умови відбору.

Команда Performics об’єктивно стала переможцем, адже продемонструвала високий рівень кваліфікації виконавців та готовність втілювати в життя амбіційні цілі проектів «Київстар» на різних ринках e-commerce. Сподіваюся на ефективну та плідну співпрацю», – прокоментував вибір партнера SEO-manager компанії «Київстар» Микола Шокін.

«Ми дуже цінуємо нашу співпрацю із найбільшим в Україні оператором мобільного зв’язку «Київстар» і раді, що нам вдалось розширити спектр надання послуг для компанії. Наша команда вже активно вникає у всі процеси, щоб забезпечити якомога ефективніше виконання цілей, які перед нами ставить клієнт», – прокоментував перемогу директор Performics Ukraine Олександр Лозенко.

Нагадаємо, агенція Performics з травня 2018 року надає «Київстар» performance digital-послуги на 2 основних платформах компанії – https://kyivstar.ua і https://shop.kyivstar.ua. У 2019 році партнери продовжать роботу за новим контрактом.    

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.