Performics виграв тендер на SEO-підтримку дев’яти брендів Санофі

Фармацевтична компанія Санофі оголосила переможця тендеру на SEO-просування. Відтепер перформанс-маркетинг агенція Performics здійснюватиме SEO-підтримку дев`яти брендів компанії – НО-ШПА®, Ессенціале®, Лазолван®, Фестал®, Ентерожерміна®, Магне-B6® та інших.

Санофі в Україні входить до складу Санофі, глобальної компанії у сфері охорони здоров’я, покликаної запобігати захворюванням та лікувати їх, а також надавати підтримку людям у всьому світі.

«Для нас важливо було знайти такого партнера, який би зумів задовольнити усі наші вимоги щодо SEO-оптимізації сайтів наших основних брендів. Окрім цього, у результаті проведення тендеру, ми зрозуміли, що агенція Performics зможе професійно допомогти нам досягнути поставлених бізнес-цілей», – прокоментувала вибір консультант з маркетингу безрецептурної групи препаратів Оксана Радченко.

«Ми дуже раді, що команда Performics вкотре продемонструвала високий рівень професіоналізму й здобула довіру компанії Sanofi, яка є безсумнівним лідером у своїй галузі не лише в Україні. Ми упевнені, що знання, таланти та досвід нашої команди дозволять у повній мірі виконати поставлені перед нами завдання». – додав директор агенції Performics Олександр Лозенко.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.