Performics виграв тендер на SEO-підтримку дев’яти брендів Санофі

Фармацевтична компанія Санофі оголосила переможця тендеру на SEO-просування. Відтепер перформанс-маркетинг агенція Performics здійснюватиме SEO-підтримку дев`яти брендів компанії – НО-ШПА®, Ессенціале®, Лазолван®, Фестал®, Ентерожерміна®, Магне-B6® та інших.

Санофі в Україні входить до складу Санофі, глобальної компанії у сфері охорони здоров’я, покликаної запобігати захворюванням та лікувати їх, а також надавати підтримку людям у всьому світі.

«Для нас важливо було знайти такого партнера, який би зумів задовольнити усі наші вимоги щодо SEO-оптимізації сайтів наших основних брендів. Окрім цього, у результаті проведення тендеру, ми зрозуміли, що агенція Performics зможе професійно допомогти нам досягнути поставлених бізнес-цілей», – прокоментувала вибір консультант з маркетингу безрецептурної групи препаратів Оксана Радченко.

«Ми дуже раді, що команда Performics вкотре продемонструвала високий рівень професіоналізму й здобула довіру компанії Sanofi, яка є безсумнівним лідером у своїй галузі не лише в Україні. Ми упевнені, що знання, таланти та досвід нашої команди дозволять у повній мірі виконати поставлені перед нами завдання». – додав директор агенції Performics Олександр Лозенко.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...