Effie Awards Ukraine 2019 оголосила імена найефективніших кампаній у сфері маркетингових комунікацій України на щорічній Церемонії нагородження переможців Effie Gala.

З 1968 року премія Effie відома по всьому світу як золотий стандарт маркетингової ефективності і символ досягнень в індустрії, вручається на понад 50 програмах – в 47 країнах світу та в 6 регіонах.

У 2019 році конкурсні роботи в українській програмі оцінювало понад 200 членів журі – справжніх титанів рекламно-комунікаційного ринку, серед яких провідні маркетинг-фахівці, що працюють в компаніях-рекламодавця, топ-менеджери комунікаційних агентств, медіа експерти, дослідники та консультанти України.

Всі конкурсні роботи пройшли відбір в два етапи суддівства. Після першого туру в фінал потрапила лише 1/3 поданих заявок, з яких 19 робіт отримали золоті нагороди, 18 срібні та 25 бронзові.

З повним списком переможців Effie Awards Ukraine 2019 можна ознайомитися за посиланням.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Вероника Лавска, Партнер Lavska Story PR Agency, об антикризисных коммуникациях: на что опереться во время надвигающегося кризиса и что кардинально ...

INSCIENCE онлайн-курс

INSCIENCE запускає онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки

Здоров’я — це не лише про наше тіло та м’язи. Що міцніше психічне здоров’я, то щасливіша людина. Це підтверджує наука ...

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...