• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Pepsi зробила діамантову каблучку зі свого іконічного напою

14 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Для тих, хто ось-ось наважиться підійти до коханої з головним питанням, компанія Pepsi створила незвичайну діамантову каблучку на заручини. Напередодні Дня закоханих Pepsi оголосила унікальний конкурс для своїх палких фанатів. Тобто для тих, хто знається на романтиці та обожнює Pepsi. Отже, зустрічайте діамантову каблучку, зроблену з напою Crystal Pepsi!

Каблучка на заручини від Pepsi має два ключові інгредієнти: справжній діамант та справжня Crystal Pepsi. Приурочивши цю свою нову кампанію до дня святого Валентина, Pepsi оголосила у соцмережах конкурс, у якому вона пропонує фанатам поділитися своїми ідеями, щодо того, яким має бути дійсно романтичне освідчення у коханні. Винагородою переможцю стане та сама каблучка – вирощений у лабораторії штучний діамант на 1,53 карат у платиновій оправі.

Конкурс розпочався учора і триватиме до 6 березня. Проводиться він у соцмережі Twitter. Весь цей час бренд збиратиме сміливі, творчі та чудернацькі ідеї щодо того, як можна освідчитися у коханні. Ідеї йдуть з тегами #PepsiProposal та #Contest. Переможця конкурсу буде оголошено 16 березня. Тут слід зазначити, що невдовзі після завершення конкурсу, 20 березня, у США святкують Національний день освідчень у коханні.

Propose how you’d propose for a chance to do it with The Pepsi Engagement Ring – the only ring made with real Crystal Pepsi. Really.@Pepsi with #PepsiProposal #contest for a chance to win.
Rules: https://t.co/xRlxcIrYyI pic.twitter.com/OJ5LKyxrre

— Pepsi (@pepsi) February 13, 2020

Діамантова каблучка Pepsi була створена компанією спільно з агенцією VaynerMedia. Ця ж агенція зняла також невеличкий промо-ролик, витриманий цілком у дусі весільної реклами.

Діамант із Pepsi

Бренд запевняє, що для того, щоб створити діамантову каблучку, іконічний напій компанії Pepsi у його «кришталево прозорому» варіанті – Crystal Pepsi – кип’ятили та випаровували, аж доки не отримали осад у порошку, який складається з найбільш базового елементу напою – з вуглецю. Цей порошок був використаний для того, щоб виростити у лабораторії діамант. За цією технологією крихітний шматочок природного діаманта занурюють у вуглецевий порошок, після чого їх піддають високому тиску та температурі.

Що таке CrystalPepsi?

Напій Crystal Pepsi почали випускати у 1992 році у США та Канаді. Проте цей продукт зазнав невдачі на ринку, і вже в 1994 році компанія перестала його випускати. З того часу Crystal Pepsi ще кілька разів поверталася на полиці магазинів у якості лімітованої серії. Останнє з таких повернень було у 2017 році. Цього разу успіх продукту був нечуваним. Зокрема, завдяки вдалій маркетинговій кампанії.

Діамантова каблучка Pepsi – далеко не перша і не остання спроба бренду показати себе, виготовляючи нетипові для нього продукти. Серед іншого, цей бренд випускав у 2019 році власне рожеве вино для BravoCon. А цієї весни він планує почати випускати ще й кавові напої.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.