Pepsi сменила цифровое креативное агентство

Победителем объявленного в сентябре тендера на креативное обслуживание Pepsi в интернете стало агенство Firstborn. Об этом изданию AdAge сообщил представитель компании. Работать с соцсетями будет собственная студия производителя напитков и снэков.  Ранее с брендом работало агентство Cheil Worldwide, которое, помимо Pepsi, уже потеряло бренд Brisk в июне. Обслуживанием американского бренда Pepsi занимается Barbarian Group, которая принадлежит Cheil Worldwode. В сентябре нынешнего года Barbarian Group лишилась своего генерального директора Петера Кима. Тот проработал на своем посту лишь десять месяцев, сменив Софи Келлер. Уход Кима стал одной из многих масштабных перестановок в Cheil Worldwide.

Доход Barbarian Group по итогам 2015 года составил 22,8 млн долларов. В начале нынешнего года агенство приняло участие в возобновлении продаж напитка Crystal Pepsi.

Firstborn уже сотрудничал с Pepsi до 2009 года на протяжении нескольких лет. Нынешней весной Firstborn также заключил соглашение с сервисом голосовой связи Vonage.


Подробнее:http://adindex.ru/news/agencies/2016/10/25/155588.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.