Пей пиво солнечно! Новая кампания пива Sol от Heineken

Мексисканское пиво Sol можно назвать солнечным пивом – и по названию, и по настроению. Новое позиционирование бренда «Вкус солнца», который охватывает положительную энергию солнца и укрепляет наследие бренда как пиво, родившееся в Мексике, что отражает страсть и жизненность страны.

Солнце всегда было неотъемлемой частью наследия бренда с его основания в 1899 году, когда первоначальный мастер-пивовар, увидев лучи солнечного света, попашие в чан со свежесваренным пивом, назвал его «Эль-Сол», а затем просто «Сол». Новая кампания по-новому подчеривает давнюю связь бренда с солнцем, демонстрируя, как каждый может получить энергию солнечного света.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.