Паста с черепашками

В этом месяце компания Heinz запускает на рынок Великобритании баночки с пастой, оформленные изображениями известных персонажей Angry Birds и Teenage Mutant Ninja Turtles. Оба продукта поступили в эксклюзивную продажу в супермаркеты ASDA в ноябре. В январе паста со «злыми птичками» и «черепашками-ниндзя» появится и в других британских магазинах. Такое сотрудничество кажется особо удачным, поскольку Angry Birds давно является известным во всём мире брендом, а также самым скачиваемым приложением (2,5 млрд загрузок).

Бренд особо популярен среди детей, также как персонажи мультфильмов и фильмов Teenage Mutant Ninja Turtles. Выход продукции предваряет дебют третьего сезона популярного мультсериала, который выходит в феврале 2015 года на канале Nicktoons.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.