Паста с черепашками

В этом месяце компания Heinz запускает на рынок Великобритании баночки с пастой, оформленные изображениями известных персонажей Angry Birds и Teenage Mutant Ninja Turtles. Оба продукта поступили в эксклюзивную продажу в супермаркеты ASDA в ноябре. В январе паста со «злыми птичками» и «черепашками-ниндзя» появится и в других британских магазинах. Такое сотрудничество кажется особо удачным, поскольку Angry Birds давно является известным во всём мире брендом, а также самым скачиваемым приложением (2,5 млрд загрузок).

Бренд особо популярен среди детей, также как персонажи мультфильмов и фильмов Teenage Mutant Ninja Turtles. Выход продукции предваряет дебют третьего сезона популярного мультсериала, который выходит в феврале 2015 года на канале Nicktoons.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...