Паралимпиада, Бабий Яр и выборы

Успешное выступление Украины на летних Паралимпийских играх подняло интерес к одноименной статье на Wikipedia на первые места, как на украинском, так и русском языках. Также, читатели интересовались выступлением Украины на Паралимпиаде в 2016 году и об истории этих соревнований в целом, такие данные исследования  Kantar TNS CMeter. При этом, статья об летних Олимпийских играх не вошла в ТОП-30.

Интерес к статьям о Джин Баттен и Ласло Биро поднялся благодаря дудлам, которые им посвятил Google. Статья о самом Google также в ТОПе и расположилась на 12 и 13 месте, что связано, вероятно, с днем рождения компании.

В первой десятке статьи о погибших Исламе Каримовом и  Ирине Ефремовой, а также о трагедии в Бабином Яру.

Интересовались украинцы и выборами, причем выборами в США и в России практически в равной степени. Дональд Трамп также появился в ТОПе на 25 месте.

Не остались украинцы равнодушны и к заявлению NASA о смене знаков зодиака, что  подтверждает статья о Змееносце на 17 месте.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...