П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

Аналітична фірма Ace Metrix регулярно оцінює ставлення публіки до нових рекламних роликів. За останні 10 років вона розглянула понад 1700 рекламних кампаній пивних брендів. І оскільки 7 серпня у багатьох куточках світу відзначали Міжнародний день пива (заснований у 2007 році у місті Санта-Крус, Каліфорнія), з цієї нагоди Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива (тобто споживачів, яким є 21 рік і які за останній місяць щонайменше один келих пива випили).

Bud Light, «Vendor» (2017)

Цей ролик від агенції Wieden + Kennedy обігрує нерозсудливе бажання одного любителя Bud Light завжди мати під рукою торговця пивом. От тільки це бажання незабаром вилазить йому боком, коли крики «Крижане пиво!» починають лунати повсюди: в офісі, на цвинтарі та у його спальні посеред ночі.

Tecate Light, «The Boldest Six Pack» (2019)

На другому місці серед найкумедніших пивних роликів десятиліття опинилося відео від мексиканської агенції Nomades. У ньому двоє дядьків з пивними животами смажать барбекю та намагаються привернути увагу вродливої дівчини. Тож, щоб замаскувати відсутність кубиків преса, вони намалювали їх собі вугіллям.

Michelob Ultra, «Jimmy Works Out» (2020)

Ролик, який дебютував цього року під час Супербоулу, позиціонує Michelob Ultra як напій для фітнесу. У ньому можна побачити телеведучого Джиммі Феллона та професійного реслера Джона Сіну (і ще ряд інших спортсменів) за спортивними вправами. От тільки за що б Феллон не брався, від гольфу до пляжного волейболу, все у нього виходить якось… недоладно.

Busch, «What Beer is That» (2019)

У цьому ролику креативна студія Deutsch пропонує лише за звуком банки, що відкривається, визначити більш освіжаючий напій. Звісно, перемога дістається тій банці, що каже «бушшш». Хтозна, що то за пиво…

Bud Light, «No Exception» (2018)

І завершує цей перелік найкумедніших пивних роликів десятиліття відео з «середньовічного» циклу Bud Light з лицарем-маскотом бренда. Тут пивний бренд кидає шпильку в бік «осіннього меду». Тобто, з поправкою на наш час, в бік хитромудрого крафтового пива, яке є повною антитезою бренда Bud Light.

Джерело

А нещодавно відомий ресторатор Дмитро Борисов та пивний сомельє Олег Романенко за підтримки компанії Carlsberg Ukraine пояснили українській аудиторії, що таке фудпейрінг.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...