П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

Аналітична фірма Ace Metrix регулярно оцінює ставлення публіки до нових рекламних роликів. За останні 10 років вона розглянула понад 1700 рекламних кампаній пивних брендів. І оскільки 7 серпня у багатьох куточках світу відзначали Міжнародний день пива (заснований у 2007 році у місті Санта-Крус, Каліфорнія), з цієї нагоди Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива (тобто споживачів, яким є 21 рік і які за останній місяць щонайменше один келих пива випили).

Bud Light, «Vendor» (2017)

Цей ролик від агенції Wieden + Kennedy обігрує нерозсудливе бажання одного любителя Bud Light завжди мати під рукою торговця пивом. От тільки це бажання незабаром вилазить йому боком, коли крики «Крижане пиво!» починають лунати повсюди: в офісі, на цвинтарі та у його спальні посеред ночі.

Tecate Light, «The Boldest Six Pack» (2019)

На другому місці серед найкумедніших пивних роликів десятиліття опинилося відео від мексиканської агенції Nomades. У ньому двоє дядьків з пивними животами смажать барбекю та намагаються привернути увагу вродливої дівчини. Тож, щоб замаскувати відсутність кубиків преса, вони намалювали їх собі вугіллям.

Michelob Ultra, «Jimmy Works Out» (2020)

Ролик, який дебютував цього року під час Супербоулу, позиціонує Michelob Ultra як напій для фітнесу. У ньому можна побачити телеведучого Джиммі Феллона та професійного реслера Джона Сіну (і ще ряд інших спортсменів) за спортивними вправами. От тільки за що б Феллон не брався, від гольфу до пляжного волейболу, все у нього виходить якось… недоладно.

Busch, «What Beer is That» (2019)

У цьому ролику креативна студія Deutsch пропонує лише за звуком банки, що відкривається, визначити більш освіжаючий напій. Звісно, перемога дістається тій банці, що каже «бушшш». Хтозна, що то за пиво…

Bud Light, «No Exception» (2018)

І завершує цей перелік найкумедніших пивних роликів десятиліття відео з «середньовічного» циклу Bud Light з лицарем-маскотом бренда. Тут пивний бренд кидає шпильку в бік «осіннього меду». Тобто, з поправкою на наш час, в бік хитромудрого крафтового пива, яке є повною антитезою бренда Bud Light.

Джерело

А нещодавно відомий ресторатор Дмитро Борисов та пивний сомельє Олег Романенко за підтримки компанії Carlsberg Ukraine пояснили українській аудиторії, що таке фудпейрінг.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Raketa заохочує «Шукати свого в притулках». І подає приклад

Кур’єрська служба Raketa приєдналася до проєкту «Шукай свого в притулках». До Всесвітнього дня домашніх тварин компанія нагадує про можливість знайти ...

В Україні відкрили перший онлайн-ресторан пам’яті жертв Голодомору

Напередодні дня пам’яті жертв Голодомору українська молодь створила онлайн-ресторан «Непораховані з 1932» («Uncounted since 1932»). Студенти Української академії лідерства приготували ...

Гостра тема святкового сезону 2020: п’ять кампаній до Дня усунення насильства проти жінок

Іноді необхідність лишатися вдома обертається суцільним жахом. Саме цю тему й піднімає ряд кампаній до Дня усунення насильства проти жінок.

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...