Фонд Олени Пінчук презентує капсульну колекцію футболок до дня підписання Стамбульської конвенції

11 травня, у річницю підписання Стамбульської конвенції, Фонд Олени Пінчук запускає капсульну колекцію футболок zmist&forma, що об’єднує ідеї проектів «Я зможу!» та Fashion AID.

В основі колекції – преамбула та стаття 3 Стамбульскої конвенції, які наголошують на актуальних сьогодні в Україні і світі питаннях гендерної рівності. Проект має дві складові. Зміст – це цінність футболки, її здатність бути більше, ніж одягом, можливість сказати, нагадати про важливі речі, які стосуються всіх у буденному житті. Форма – футболка має свій особливий дизайн, що поєднує стиль і зручність, свободу руху та відсутність обмежень.

Саме тому футболка, що є, водночас, і найпростішим, і необхідним елементом одягу, звільняє від необхідності вибирати між зручною формою одягу і змістом. У ній поєднується zmist (свобода вираження поглядів) та forma (свободу руху).

До підтримки проекту долучаться українські жінки – лідерки думок. Вони опублікують фото в соціальних мережах та розкажуть про випадки з власного життя, коли вони були свідками жорстокого ставлення до жінок та домашнього насильства.

Автор колекції – Аліна Романченко, учасниця проекту Фонду Олени Пінчук «Я зможу», волонтерка, членкиня організацій «Відкритий університет реформ» (ВУР) та Aiesec Antalya. «Задоволення від процесу – це невід’ємна частина результату. Тому для мене найбільш приємне відчуття – втома від руху вгору. Цим проектом ми привертаємо увагу громадськості до буденних ситуацій, які трапляються з жінкам, зазвичай, під час користування громадським транспортом, підземними переходами, звичайних прогулянок вулицями. Зауваження, коментарі, дотики – це все вияви психологічного насильства, про яке варто знати, варто говорити, якому варто протистояти та викорінювати», – коментує Аліна Романченко.

Стамбульська конвенція – Конвенція Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та про боротьбу з цими явищами. Вона була підписана 11 травня 2011 року у Стамбулі. Це революційний документ та перший міжнародний юридично зобов’язуючий акт, потенційно відкритий для будь-якої країни в світі, що забезпечує комплексну низку заходів із запобігання та протидії насильству. Конвенція визнає насильство стосовно жінок, водночас, і порушенням прав людини, і видом дискримінації. Вона також встановлює чіткий зв’язок між досягненням рівноправності між жінками та чоловіками та викоріненням насильства над жінками.

Проект «Я зможу!» (ican.org.ua) створений для того, щоб жінки-лідери, які стали відомими завдяки своїй успішній роботі в політиці, бізнесі, моді, соціальних та благодійних проектах, могли ділитися досвідом та знаннями з молоддю, підтримувати молодих жінок, які знаходяться на початку свого шляху, допомагати їм досягти успіху у кар’єрі. Проект реалізується за сприяння Фундації Кока-Кола.

Fashion AID (fashion-aid.in.ua) – соціальний бренд, створений Фондом Олени Пінчук, який представляє футболки з авторськими принтами. Це перший в Україні благодійний інтернет-магазин, який надає можливість будь-якій людині внести свій вклад в допомогу ВІЛ-позитивним дітям та боротьбу з епідемією ВІЛ/СНІДу в Україні. Всі зібрані кошти спрямовуються на допомогу дітям, які живуть з ВІЛ.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...